رئیس جمهور سابق آمریکا:

ترامپ از واقعیت همه‌گیری کرونا در کشور بی‌خبر است

«باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی با انتقاد از رئیس جمهور کنونی آمریکا گفت که وی هیچ برنامه‌ای ندارد. وی که در تجمع انتخاباتی در ایالت فلوریدا و در حمایت از «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها صحبت می‌کرد، گفت: « وی (ترامپ) برنامه‌ای ندارد. وی حتی واقعیت چیزی که در سراسر کشور درباره همه گیری ویروس کرونا در حال اتفاق افتادن است را نمی‌داند.»

ترامپ از واقعیت همه‌گیری کرونا در کشور بی‌خبر است
کد خبر: 440910
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی با انتقاد از رئیس جمهور کنونی آمریکا گفت که وی واقعیت اتفاقی که برای کشور در حال روی دادن است را نمی‌داند.

به گزارش فارس، «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی با انتقاد از رئیس جمهور کنونی آمریکا گفت که وی هیچ برنامه‌ای ندارد.

وی که در تجمع انتخاباتی در ایالت فلوریدا و در حمایت از «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها صحبت می‌کرد، گفت: « وی (ترامپ) برنامه‌ای ندارد. وی حتی واقعیت چیزی که در سراسر کشور درباره همه گیری ویروس کرونا در حال اتفاق افتادن است را نمی‌داند.»

اوباما در ادامه سخنانش گفت: «دونالد ترامپ با ریاست جمهوری همانند یک نمایش برای جلب توجه‌ها به خود رفتار می‌کند.»

رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد: «چیزی که ما طی این 10 روز آینده انجام خواهیم داد برای دهه‌های آینده مهم خواهد بود.»

اوباما بامداد روز پنجشنبه (به وقت تهران) نیز در سخنرانی در حمایت از نامزدی «جو بایدن» برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهر «فیلادلفیا» در ایالت پنسیلوانیا صحبت کرد و گفت: «ترامپ به هرکسی که از وی حمایت نکند توهین کرده یا آنکه وی را به زندان تهدید می‌کند. این رفتار عادی یک رئیس جمهور نیست.»

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: «دروغ و اتهام زنی بخشی از مدیریت ترامپ و معاونانش شده و باید با مشارکت گسترده در انتخاباتی آتی هیچ گونه جای تردیدی باقی نماند.»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها