رونالدو برابر مسی به میدان می‌رود؟

اگر تست کرونای رونالدو در روز دوشنبه یا سه شنبه منفی شود شانس حضور در دیدار مقابل بارسلونا را دارد.

رونالدو برابر مسی به میدان می‌رود؟
کد خبر: 441048
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۱۴:۱۴:۰۱

اعتمادآنلاین| کریستیانو رونالدو که به خاطر ابتلا به کووید 19 در قرنطینه به سر می‌برد، می‌خواهد در دیدار چهارشنبه شب مقابل بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. آندره‌آ پیرلو در نشست خبری پیش از بازی با هلاس ورونا اعلام کرد ستاره پرتغالی حتی در صورت منفی بودن تست کرونایش در دیدار یکشنبه شب حضور نخواهد داشت اما مقابل بارسلونا به میدان می‌رود.

ستاره یوونتوس در اردوی تیم ملی پرتغال بود که تست کرونایش مثبت اعلام شد و نتوانست برای کشورش بازی کند. او به ایتالیا برگشت تا در تورین در قرنطینه بماند که این تصمیم جنجال به وجود آورد. رونالدو دوباره در این کشور تست داد و باز هم مثبت بود و به معنای این بود که بر اساس قوانین یوفا نمی‌تواند برابر بارسلونا بازی کند. در پروتکل لیگ قهرمانان یک بازیکن تنها زمانی می‌تواند در میدان حاضر شود که هفت روز از منفی شدن تست کرونایش گذشته باشد. با این حال مهاجم پرتغالی امیدوار است برابر لیونل مسی بازی کند.

اگر تست کرونای رونالدو در روز دوشنبه یا سه شنبه منفی شود شانس حضور در دیدار مقابل بارسلونا را دارد. به همین خاطر است که همچنان در خانه‌اش به آماده سازی خود می‌پردازد. باید یادآوری کرد که بازیکن پرتغالی تاکنون هیچ علائمی نداشته است.

با وجود اینکه بیش از یک هفته است رونالدو در میادین حضور نداشته و با هم تیمی‌هایش تمرین نکرده است اما این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش برای دیدار چهارشنبه قرار خواهد گرفت. پیرلو به ستاره پرتغالی باور دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها