کد خبر: 441124
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۰۹:۰۷:۴۰
| |

مهدی پاشازاده:

استقلال مدعی قهرمانی است

مهدی پاشازاده، مدافع اسبق باشگاه استقلال گفت: باید بدهی‌ها را تسویه کرد و از مهره‌های جدید بهره برد. این همه مشکل مالی و یک باشگاه واقعاً عجیب است. حتم دارم اگر مشکلات مالی برطرف و پنجره‌ها باز شوند، استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی هم باشد.

استقلال مدعی قهرمانی است
کد خبر: 441124
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۰۹:۰۷:۴۰

اعتمادآنلاین| مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید محمود فکری و کادرفنی‌اش با تجربه‌ای که در اختیار دارند می‌توانند موجب موفقیت این تیم باشند.

نظرتان در خصوص جذب نادری چیست؟

نادری بازیکن خوب و با کیفیتی است و امیدوارم که بتواند در استقلال هم موفق عمل کند. نادری باید تلاش کند تا تحت تاثیر جو قرار نگیرد.

شرایط استقلال را چطور پیش بینی می‌کنید؟

هنوز که بازی‌ای از این تیم ندیده‌ایم. فقط من دلم به حال این بازیکنان می‌سوزد که هر چند ماه یک‌بار باید تفکرات‌شان را طبق دستورات کادر فنی جدید تغییر بدهند.

به نظر شما حضور فکری و کادرفنی او چه اندازه می‌تواند به استقلال کمک کند؟

به هر حال کادری که امروز بالای سر تیم هستند همه استخوان خُردکرده‌های این تیم هستند. از حنیف جوان بگیرید تا عمونصی که از همه قدیمی‌تر است. همه در قهرمانی‌ها، شکست‌ها و روزهای بزرگ باشگاه کنار این تیم بوده‌اند. می‌دانند در استقلال چطور باید کار کرد. تقریباً همگی کاپیتان‌های اسبق استقلال هستند و معتقدم باید با همین تیم همه بدشانسی‌ها و بدبیاری‌های قبل را پاک کرد.

نظر شما درباره تعویق بازی‌ها چیست؟

هرچه برای استقلال خوب است برای سایر تیم‌ها نه! آنها خودشان را از دوران پیک دور کرده بودند ولی استقلال این فرصت را کمتر داشت و حالا با 6، 7 روز فرصت بیشتر استقلالی‌ها می‌توانند ریکاوری بهتری کنند.

مدیریت استقلال هنوز تکلیفش مشخص نیست؟

باید هرچه سریع‌تر فکری برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تیم کرد. باید بدهی‌ها را تسویه کرد تا از مهره‌های جدید بهره برد. این همه مشکل مالی و یک باشگاه واقعاً عجیب است. حتم دارم اگر مشکلات مالی برطرف و پنجره‌ها باز شوند، استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی هم باشد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها