کد خبر: 441290
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۱۶:۰۷:۰۰
| |

نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه:

لایحه بودجه 1400 با اصلاح ساختار به مجلس ارائه می‌شود

رییس سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی گفت: مجلس شورای اسلامی اعلام کرده که آمادگی دارد اصلاح ساختار بودجه را در لایحه بودجه 1400 انجام دهد و ما از شنیدن این خبر خوشحال هستیم. 

لایحه بودجه 1400 با اصلاح ساختار به مجلس ارائه می‌شود
کد خبر: 441290
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۱۶:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه بودجه سال آینده با اصلاح ساختار به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

محمدباقر نوبخت، عصر دوشنبه در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی، افزود: مجلس شورای اسلامی اعلام کرده که آمادگی دارد اصلاح ساختار بودجه را در لایحه بودجه 1400 انجام دهد و ما از شنیدن این خبر خوشحال هستیم.


وی اظهارداشت: لایحه بودجه 1400 در زمان مقرر (16 آذر ) ارائه می‌شود و با توجه به اینکه برنامه اصلاح ساختار چند سالی است که آماده شده می‌توانیم در بودجه سال آینده اعمال کرده و مجلس نیز تصویب کند.

نوبخت درباره انجام سفرهای استانی بعداز بهبودی بیماری گفت: سفرهای استانی تکمیل کننده کار دولت است و ما نیز تلاش داریم تا پروژه‌های نیمه کاره را به اتمام برسانیم، بنابراین بعد از بهبودی کامل سفرهای استانی از سر گرفته می‌شود.


وی درباره حق فوق‌العاده ویژه کادر درمان گفت: به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است که فوق‌العاده ویژه را هر زمان که بتواند اجرا بکند، با آن موافقت خواهیم داشت و بودجه آن را تأمین خواهیم کرد.


رییس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: اجرای آن به عقب و اول مهر یا اول سال بازنخواهد گشت.


نوبخت خاطر نشان کرد: پرداخت فوق‌العاده محدود به قشر خاصی نیست و هر کسی بهره‌مند نشده از این فوق‌العاده برخوردار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها