کد خبر: 441408
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ ۱۰:۱۹:۰۰
| |

ورزشکاری که در یک ساعت یک میلیون دلار خرج کرد

بسکتبالیست سابق در مصاحبه با دیموند جان، یک تاجر و سرمایه گذار آمریکایی اعتراف کرد که در عرض یک ساعت بعد از بستن اولین قرارداد حرفه‎ای، یک میلیون دلار را خرج کرده است.

ورزشکاری که در یک ساعت یک میلیون دلار خرج کرد
کد خبر: 441408
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ ۱۰:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| شکیل اونیل یکی از برترین بازیکنان تاریخ NBA بود که چهار قهرمانی را در این رقابت‌ها به دست آورد. او در 19 سال حضور چشمگیر در بسکتبال NBA ثروت زیادی را به جیب زده است.

با این حال او در جوانی یک مشاور بانک برای خود استخدام کرد تا پول‌های خود را مدیریت کند و در صورتی که این اتفاق رخ نداده بود، احتمالا سرنوشت اونیل به شکل بدی رقم می‌خورد.

بسکتبالیست سابق در مصاحبه با دیموند جان، یک تاجر و سرمایه گذار آمریکایی اعتراف کرد که در عرض یک ساعت بعد از بستن اولین قرارداد حرفه‎ای، یک میلیون دلار را خرج کرده است. او در این‌باره گفت: پس از امضای اولین قرارداد حرفه‌ای، من در عرض یک ساعت یک میلیون دلار خرج کردم.

اونیل فاش کرد و توضیح داد که چندین ماشین لوکس، جواهرات و سفر به لاس وگاس دلیل این خرج کردن‌ها بوده است. مواردی مانند مالیات بر درآمد و مواردی از این دست را حساب نکردم و اگر در آن سال مشاور بانک را استخدام نمی‌کردم ورشکست می‌شدم چون دیوانه‌وار پول خرج می‌کردم.

شکیل اونیل کار خود را نه تنها در بسکتبال بلکه خارج از آن نیز طی کرد تا جایی که تبدیل به یکی از ثروتمندترین بازیکنان NBA تبدیل شد.

او با 400 میلیون دلار پنجمین بازیکن بسکتبال ثروتمند در لیگ بسکتبال آمریکا است و فعلا در زمینه پخش آلبوم موسیقی و فیلم فعالیت دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها