هزینه اضافی عمل خارپاشنه حدادی با کیست؟

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی بعد از مجمع و  قبل از اینکه در فدراسیون مستقر شوم به آلمان اعزام شده و دقیقا نمی‌دانم قرار بوده چه مدتی آنجا بماند اما با همکاری و هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون دوومیدانی سعی می‌کنیم هزینه پرداخت شود.

هزینه اضافی عمل خارپاشنه حدادی با کیست؟
کد خبر: 441511
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ ۱۴:۲۷:۱۵

اعتمادآنلاین| احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی در تاریخ 20 مهر ماه راهی آلمان شد تا عمل خارپاشنه خود را انجام دهد. قرار بود فدراسیون پزشکی ورزشی 8 هزار یورو برای عمل و هتلینگ این ورزشکار پرداخت کند و هزینه بلیت نیز برعهده فدراسیون باشد اما با وجود گذشت 16 روز از حضورحدادی در آلمان هنوز عمل جراحی انجام نشده است.

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در این مورد گفت: عمل آقای حدادی به دلیل مشکلات مربوط به ویروس کرونا، 10 روز عقب افتاده و باید بماند تا عمل انجام شود و به ایران برگردد.

او در پاسخ به این سوال که مدت اقامت اولیه حدادی چقدر بوده و هزینه‌ طولانی شدن اقامت او با فدراسیون پزشکی ورزشی است؟ بیان کرد: احسان حدادی بعد از مجمع و قبل از اینکه در فدراسیون مستقر شوم به آلمان اعزام شده و دقیقا نمی‌دانم قرار بوده چه مدتی آنجا بماند اما با همکاری و هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون دوومیدانی سعی می‌کنیم هزینه پرداخت شود. مهم این است که عمل به خوبی انجام شود.

صیامی به برنامه‌های فدراسیون برای آماده‌سازی نوجوانان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا(11 تا 14 اسفند 99) اشاره و بیان کرد: فصل مسابقات تمام شده است و اکثر ورزشکاران در فصل آماده‌سازی به سرمی‌برند، بنابراین باید به حد نصاب تمرینی و آمادگی برسند. در ادامه یک مسابقه انتخابی برای آنها برگزار و نفرات برتر و نخبه را شناسایی می‌کنیم. کمیته نوجوانان و جوانان هم پای کار می‌آید و تا زمان مسابقات آسیا برنامه و اردوهای آماده‌سازی آنها را برگزار و تیمی خوب و قوی به مسابقات اعزام می‌کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها