مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا:

ترکیب شورای ائتلاف بعد از نوروز 1400 مشخص می‌شود

یک فعال سیاسی اصولگرا، گفت: رهبری به خوبی مساله توهین به رئیس‌جمهور را جمع کردند و گفتند که انتقاد انجام شود اما احترام رئیس‌جمهور و سایر مسئولان حفظ شود.

ترکیب شورای ائتلاف بعد از نوروز 1400 مشخص می‌شود
کد خبر: 441636
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۰۹:۵۷:۴۶

اعتمادآنلاین| مهدی چمران فعال سیاسی اصولگرا و نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات مجلس درخصوص آخرین تصمیم‌گیری‌ها پیرامون نحوه آغاز به کار این شورا برای دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری، گفت: تصمیم‌گیری‌های مختلفی انجام شده که لازم است در خصوص آن‌ها بحث صورت گیرد و سپس اجرایی شود.

وی درخصوص زمان‌بندی برگزاری انتخابات درونی شورای ائتلاف، اظهار داشت: برای این مساله زمان‌بندی داریم اما اکنون به طور دقیق به یاد ندارم، روند برگزاری مجامع شهری خیلی زود و حتی شاید تا یک ماه آینده آغاز شود و آن‌ها فعلا کارهای تشکیلاتی را در هر شهر انجام دهند، تا در گام بعدی به سمت برگزاری مجامع استانی حرکت کنیم و سپس برگزاری مجمع مرکزی انجام شود، که به نظر می‌رسد برگزاری آن بعد از نوروز سال 1400 اتفاق خواهد افتاد.

چمران در ادامه با بیان این که بحث ورود به مصادیق خیلی زود است، تصریح کرد: البته این برگزاری مجامع شهری تنها برای انجام امور مقدماتی در شهرها است چراکه هنوز بحث ورود به مصادیق را نداریم.

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص توهین‌های اخیر انجام شده از سوی برخی نمایندگان به رئیس‌جمهور و واکنش رهبری نسبت به آن، گفت: این بحث دیگر تمام شد و ما نباید آن را ادامه دهیم، یک نفر حرف اشتباهی را در جایی گفته اما بهتر است که ما به آن دامن نزنیم. حضرت آقا هم نسبت به این مساله به خوبی گفتند که نقد انجام شود اما در عین این که انتقاد صورت می‌گیرد، احترام رئیس جمهور و سایر مسئولان باید حفظ شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها