کد خبر: 441726
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۱۳:۵۵:۱۸
| |

بنی‌گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

امکان تشکیل دولت جایگزین با مخالفان وجود دارد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه نتانیاهو آینده این رژیم را به خطر می‌اندازد از امکان تشکیل دولت جایگزین به جای برگزاری انتخابات مجدد، خبر داد.

امکان تشکیل دولت جایگزین با مخالفان وجود دارد
کد خبر: 441726
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۱۳:۵۵:۱۸

اعتمادآنلاین| «بنی‌گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «آبی سفید» در فلسطین اشغالی، امروز (چهارشنبه - 28 اکتبر) در حمله‌ای بی‌سابقه به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از امکان تشکیل دولت جایگزین با مخالفان خبر داد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، وی افزود: دولت بدون بودجه بدتر از انتخابات است. نتانیاهو آینده اسرائیل را به خطر می‌اندازند.

پایگاه خبری «دنیا الوطن» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت که گانتز می‌گوید: «عدم تصویب بودجه سال 2021، یک جنایت در حق اسرائیل است. ما بعید نمی‌دانیم که برای پرهیز از انتخابات، دولتی جایگزین با معارضان تشکیل شود. حتی اگر این امر به نخست‌وزیری «موشه یعلون» منجر شود.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در انتخابات گذشته برای تشکیل کابینه مجبور شد، با نتانیاهو کابینه چرخشی تشکیل دهد، چند هفته پیش نیز گفت که با نخست‌وزیری هیچ کسی جز نتانیاهو مخالف نیست و این اسرائیلی‌ها هستند که باید در این باره تصمیم بگیرند.

وی هشدار داد که اگر بحران بودجه در این رژیم تا پایان ماه اکتبر (ماه جاری) حل نشود، «گام‌های پارلمانی» لازم را برای تعجیل در برگزاری انتخابات پارلمانی خواهد برداشت.

گانتز گفت: «نتانیاهو مانند انسان‌ها رفتار نمی‌کند و چه بسا حزب متبوع او به نفع انحلال کنست (پارلمان رژیم اسرائیل) رأی دهد».

رقیب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در چهار دور انتخابات گذشته همچنین حمایت از «نفتالی بنت»، رئیس راست‌گرایان در این رژیم برای رسیدن به منصب نخست‌وزیری در انتخابات آینده را بعید ندانست.

به دنبال ناکارآمدی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در زمینه مقابله با کرونا و فسادهای مالی او و خانواده‌اش، شهر تل‌آویو هفته‌ها شاهد برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو است و مخالفان، خواهان کناره‌گیری او از قدرت و محاکمه او هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها