عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

دولت باید از حداکثر ظرفیت دورکاری‌ها استفاده کند

کمال حسین پور، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر همه ما واجب است و مادامی که همه با یکدیگر همکاری نکنیم نمی‌توانیم این بیماری را کنترل کنیم.

دولت باید از حداکثر ظرفیت دورکاری‌ها استفاده کند
کد خبر: 441796
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۰۸:۱۵:۵۸

اعتمادآنلاین| کمال حسین‌پور، نماینده مجلس با اشاره به ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری و استفاده از ظرفیت دورکاری کارمندان بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری واجب است و یک گزینه برای انتخاب نمی‌باشد. این روزها شاهد هستیم که روزانه عده ای از هموطنان‌مان بر اثر این بیماری فوت می‌کنند که آمار نگران کننده‌ای است. پس واجب است که پروتکل‌ها را با جدیت دنبال کرده و به فکر یکدیگر باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: رفتن به سفرهای تفریحی به ارزش از دست دادن جان هموطنان‌مان تمام می‌شود پس ضروری است که مردم از رفتن به سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و آن را به بعد از دوران بیماری موکول کنند. در ایام نوروز برای دو هفته هموطنان در خانه بودند ما توانستیم این بیماری را تا حدی کنترل کنیم و تجربه ثابت کرده که سفرهای غیرضروری بیماری را تشدید می‌کند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه امروز 95 درصد سفرها غیرضروری است و همه فکر می‌کنند که آنها به این بیماری مبتلا نمی‌شوند و بیماری برای دیگران است. این بیماری پیر و جوان نمی‌شناسد و بر همه ما واجب است که به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: از نظر بنده دولت خیلی قبل‌تر از این باید از ظرفیت دورکاری حداکثری کارمندان استفاده می‌کرد. امروز بسیاری از بخش‌ها می‌توانند کار خود را در بستر اینترنت انجام دهند و نیازی به حضور تمام نیروها در محل کار نیست. از نظر بنده در یک اتاق تنها باید یک کارمند حضور داشته باشد. مراجعه کنندگان نیز باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم در غیر این صورت به یک فاجعه تبدیل می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها