کد خبر: 441812
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۰۸:۵۹:۴۳
| |

سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز:

دولتمردان اروپایی آزادی بیان را ابزاری برای سرکوب مسلمانان کرده‌اند

سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، گفت: در رفتار دولتمردان اروپایی تناقض‌های متعددی در زمینه آزادی بیان وجود دارد و آن را تبدیل به ابزاری برای سرکوب و تضعیف جهان اسلام و عقاید مسلمانان کرده‌اند.

دولتمردان اروپایی آزادی بیان را ابزاری برای سرکوب مسلمانان کرده‌اند
کد خبر: 441812
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۰۸:۵۹:۴۳

اعتمادآنلاین| سیدرضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به حمایت مقامات دولت فرانسه از توهین‌کنندگان به پیامبر اسلام(ص)، گفت: در بحث علمی و دانشگاهی در هیچ نقطه‌ای از دنیا مساله توهین و تمسخر حتی نسبت به یک فرد عادی هم جایز نیست چه رسد به اینکه که آن فرد یک دانشمند و یا بالاتر، یک پیامبر باشد.

وی تصریح کرد: در فرانسه یا آلمان اگر کسی درباره هولوکاست، که یک واقعه تاریخی است، حتی یک سوال بپرسد آن را جرم تلقی می‌کنند و دانشمندانی که درخواست بررسی این واقعه تاریخی را کردند، به محاکمه می‌کشانند اما از آن طرف به نام آزادی بیان به رسول اکرم(ص) توهین می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: آیا رهبران این کشورها اجازه می‌دهند که مسلمانان به حضرت مسیح(ع) یا حضرت موسی(ع) توهین کنند؟ البته مسلمانان هرگز چنین کاری نخواهند کرد و اجازه هم نمی‌دهند کسی به پیامبران الهی توهین کند. در واقع مسلمانان در این زمینه هرگز مقابله به‌مثل نمی‌کنند. در جهان اسلام به کسی اجازه داده نمی‌شود به کلیسای مسیحیان و کنیسه یهودیان توهین کند.

اکرمی اظهار داشت: در رفتار دولتمردان اروپایی تناقض‌های متعددی در زمینه آزادی بیان وجود دارد و هم اینکه حاضر نیستند به مقدسات احترام بگذارند. آنها آزادی بیان را تبدیل ابزاری برای سرکوب و تضعیف جهان اسلام و عقاید مسلمانان کرده‌اند.

وی گفت: ما همواره به مقدسات و ادیان توحیدی احترام می‌گذاریم اما باید آگاه‌سازی و افشاگری کنیم و مچ‌ غربی‌ها را در خلافکاری و تناقض‌گویی‌هایشان بگیریم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها