تماس تلفنی یک نماینده مجلس با وزیر ورزش

فداحسین مالکی، نماینده مجلس شواری اسلامی گفت: با توجه به شرایط اخیر پرسپولیس که همه از آن اطلاع دارند و نگرانی‌هایی که هواداران میلیونی این تیم بابت مسئله مدیریتی این باشگاه همچنین شرایط مشابهی که در باشگاه استقلال وجود دارد،  تماسی تلفنی با وزیر ورزش آقای سلطانی‌فر داشتم.

تماس تلفنی یک نماینده مجلس با وزیر ورزش
کد خبر: 441843
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۱۰:۴۶:۳۷

اعتمادآنلاین| فداحسین مالکی در مورد مذاکره تلفنی عصر روز گذشته‌اش با وزیر ورزش در مورد انتخاب مدیرعامل برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: با توجه به شرایط اخیر پرسپولیس که همه از آن اطلاع دارند و نگرانی‌هایی که هواداران میلیونی این تیم بابت مسئله مدیریتی این باشگاه همچنین شرایط مشابهی که در باشگاه استقلال وجود دارد، تماسی تلفنی با وزیر ورزش آقای سلطانی‌فر داشتم. در آن تماس خدمت ایشان عرض کردم که هر تصمیمی که در مورد مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اتخاذ می‌شود باید با نظر صاحب‌نظران این باشگاه از هواداران گرفته تا پیشکسوتان باشد. از طرفی خود مجلس که اعضایش نمایندگان ملت هستند، نمی‌تواند موقعیت دو باشگاه با طرفدار 50,60 میلیونی را در نظر نگیرد. در واقع وظیفه ذاتی مجلس است که به این مسئله پراهمیت ورود کند. نکته مهمی که من خدمت ایشان گفتم این بود که با خبر شده بودم ممکن است مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس که مدنظر وزارت ورزش است، خارج از خانواده پرسپولیس باشد که در این مورد به وزیر ورزش تاکید کردم نظر دوستان در مجلس این است که مدیرعامل آینده پرسپولیس از خانواده بزرگ این باشگاه باشد.

عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: مدیرعامل باید شناخت کامل از شرایط تیم، بازیکنان و کادرفنی و حتی پیشکسوتان و هواداران داشته باشد. نمی‌شود مثل قبل افراد معمولی را برای مدیریت دو باشگاه سرخابی انتخاب کرد و بعد از مدتی آنها یا قهر کرده و استعفا داده یا حتی مانند آنچه اخیرا اتفاق افتاد، حرف‌های آنچنانی بزنند.

فدا مالکی خاطرنشان کرد: از طرفی ما در دو باشگاه مخصوصا پرسپولیس دنبال ایجاد آرامش هستیم. از این جهت که شرایط پرسپولیس خاص است و یک ماه و نیم دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان حضور پیدا کند. کادر فنی و بازیکنان باید با آرامش تمام و بدون دغدغه خود را آماده فینال کنند و حتی وظیفه دولت هم است که در این راه به پرسپولیس کمک کند. این‌ها مسائلی است که ما در مجلس آن رصد را می‌کنیم. در مصاحبه قبلی‌ام حتی از رئیس جمهور گلایه داشتم که چرا بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل حریف عربستانی که جنبه سیاسی هم داشت یک تبریک به پرسپولیس نگفت. در صورتی که می‌توانست از اعضای تیم تشکر کرده و هدیه‌ای هم به آن اهدا کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها