کد خبر: 441849
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۱۰:۵۷:۰۴
| |

رئیس‌جمهوری ایران در آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نیرو:

تخریب روحیه مردم، بالاترین خیانت است

رئیس‌جمهور گفت: تحریم مردم را اذیت کرده ولی نتوانسته ما را بشکند، در طول این 7 سال طرح‌های مهمی که در حوزه آب مدنظر ما بوده، به افتتاح رسیده که افتخار بزرگی برای صنعت آب و برق ما بوده است.

تخریب روحیه مردم، بالاترین خیانت است
کد خبر: 441849
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۱۰:۵۷:۰۴

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نیرو در تهران و هرمزگان، با بیان اینکه تحریم مردم را اذیت کرده ولی نتوانسته ما را بشکند، گفت: در طول این 7 سال طرح‌های مهمی که در حوزه آب مدنظر ما بوده، به افتتاح رسیده که افتخار بزرگی برای صنعت آب و برق ما بوده است.

وی افزود: در تحول راه آهن، مسکن و جاده و راه‌ها ما با سختی‌ها پیش آمدیم. مردم بدانند که تحریم نتوانسته ما را در توسعه شکست بدهد. امروز بالاترین خیانت به مردم ایران در وسط میدان جنگ سخنانی است که بخواهد مردم را ناامید و مایوس کند یا روحیه مردم را تخریب کنند. روحانی: تخریب روحیه مردم، بالاترین خیانت است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد:‌ همه باید همدیگر را کمک و یاری کنیم دولت در وسط میدان است و این کار بزرگ را انجام می‌دهد و آنهایی که نسبت به دولت نقدی دارند حتما خدمات دولت را هم مدنظر قرار دهند. فراموش کردن خدمات نمی‌تواند با انصاف و اخلاق سازگاری داشته باشد.

در این مراسم در بخش آب‌رسانی تصفیه‌خانه ششم آب تهران با ظرفیت 7500 لیتر در ثانیه و تونل انتقال آب به طول 30 کیلومتر از محل سد امیرکبیر به بهره‌برداری رسید.

همچنین با دستور رییس جمهوری سه سامانه طرح بزرگ رینگ شبکه انتقال آب شرب تهران، شامل سامانه آب‌رسانی غرب، شرق و شمال شرقی و شهر جدید پرند) افتتاح شد.

بهره‌برداری از واحد 2 بخش گاز سیکل ترکیبی قشم به ظرفیت 175 مگاوات نیز از دیگر طرح‌های وزارت نیرو در چهارچوب «پویش هر هفته الف، ب، ایران» در استان هرمزگان است که با دستور حسن روحانی آغاز به کار کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها