پرداخت پول دروازه‌بان کروات در اولویت مدیران جدید پرسپولیس

جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری به عنوان مدیرعامل و معاون اجرایی جدید باشگاه پرسپولیس پرداخت بخشی از طلب رادو را در اولویت کاری خودشان قرار داده‌اند و در صدد هستند با واریز این مبلغ به حساب وی این دروازه‌بان کروات را به تهران بیاورند.

پرداخت پول دروازه‌بان کروات در اولویت مدیران جدید پرسپولیس
کد خبر: 442043
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۹ ۱۲:۵۸:۴۷

اعتمادآنلاین| مسئولان جدید باشگاه پرسپولیس قصد دارند تا اواسط هفته آینده و پیش از پایان مهلت پرداخت طلب رادو بخشی از پول وی را پرداخت کنند.

بوژیدار رادوشوویچ تنها بازیکن پرسپولیس است که به دنبال بازگشت این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکنون در تمرینات شرکت نکرده و همچنان در کرواسی حضور دارد.

این دروازه‌بان که به جز حدود 100 هزار دلار از قراردادش آپشن‌ها و بخش اعظمی از پاداش مربوط به لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نکرده حدود یک هفته قبل نامه‌ای را به فیفا ارسال کرد تا در صورت پرداخت نشدن مطالباتش از پرسپولیس ظرف مدت 15 روز این قرارداد به شکل خودکار فسخ شود.

البته رادو اعلام کرده در صورت دریافت پاداش آسیایی خود به ایران می آید و دریافت سایر مطالبات خود را در تهران پیگیری می کند اما بلاتکلیفی مدیریتی پرسپولیس سبب شد این پاداش هم تاکنون به وی پرداخت نشود.

برهمین اساس شنیده می شود جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری به عنوان مدیرعامل و معاون اجرایی جدید باشگاه پرسپولیس پرداخت بخشی از طلب رادو را در اولویت کاری خودشان قرار داده‌اند و در صدد هستند با واریز این مبلغ به حساب وی این دروازه‌بان کروات را به تهران بیاورند.

در صورت فسخ قرارداد رادوشویچ وی به فیفا شکایت خواهد کرد و با توجه به اینکه چهار فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد برای دریافت مبلغ قرارداد کل این سال‌ها اقدام می کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها