دونالد ترامپ،‌رییس‌جمهوری آمریکا:

مخالفان ما می‌خواهند آمریکا را به کوبای کمونیست یا سوسیالیست ونزوئلا تبدیل کنند

رییس‌جمهوری آمریکا با تاکید بر نوع حکومت‌ سرمایه داری آمریکا گفت: ایالت متحده هرگز کشوری سوسیالیست نخواهد بود.

مخالفان ما می‌خواهند آمریکا را به کوبای کمونیست یا سوسیالیست ونزوئلا تبدیل کنند
کد خبر: 442064
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۹ ۱۴:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس جمهوری آمریکا با تاکید بر نوع حکومت‌ سرمایه داری آمریکا گفت: ایالت متحده هرگز کشوری سوسیالیست نخواهد بود.

دونالد ترامپ بامداد جمعه در پیام توییتری نوشت: این انتخابات انتخابی میان رویای آمریکایی و کابوس سوسیالیستی است.

به نوشته ترامپ، مخالفان ما می خواهند آمریکا را به کوبای کمونیست یا سوسیالیست ونزوئلا تبدیل کنند. تا زمانی که من رئیس جمهوری هستم، آمریکا هرگز کشوری سوسیالیست نخواهد بود!

دونالد ترامپ هفته گذشته در تجمعی در ایالت فلوریدا با کنایه صریح به سناتور «کامالا هریس» معاون جو بایدن با این ایده که آمریکا یک «رئیس جمهوری زن سوسیالیست» داشته باشد مخالفت کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در این سخنرانی گفت: ما قرار نیست یک کشور سوسیالیست باشیم. ما قرار نیست یک رئیس جمهوری سوسیالیست به ویژه یک رئیس جمهوری سوسیالیست زن داشته باشیم.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح شد که حزب جمهوریخواه آمریکا در حال اشاعه پیام ضدسوسیالیستی در ایالت فلوریدا بوده و امیدوار است که این کمپین با بازخورد مثبتی از سوی مهاجران لاتین تبار در این ایالت مواجه شود.

رئیس جمهوری آمریکا در عین حال با حملات مکرر به هریس، تلاش داشت بایدن رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری را با جناح چپ حزبش مرتبط کند و در این زمینه به مواضعی که این سناتور زن ایالت کالیفرنیا در زمان نامزدی خود برای کاخ سفید اتخاذ کرده بود، اشاره کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها