کد خبر: 442127
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۰۸:۲۳:۰۰
| |

دل کندن از استقلال کار سختی بود

علی کریمی هاقبک سابق استقلال گفت: واقعیت این است که تصمیم خیلی سختی بود که از استقلال دل بکنی و جدا شوی و خیلی درباره آن فکر کردم، اما به نظرم دوره فوتبالی‌ای که ما می‌توانیم بازی کنیم، شاید خیلی نباشد.

دل کندن از استقلال کار سختی بود
کد خبر: 442127
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۰۸:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| از فرودگاه امام خمینی(ره)، علی کریمی در آخرین صحبت‌های خود قبل از ترک ایران و سفر به قطر اظهار کرد: پس از دو فصل که در خدمت استقلال بزرگ و هوادارانش بودم، تصمیم گرفتم وارد مرحله جدیدی در زندگی فوتبالی‌ام شوم و به تیم قطر اس. سی بروم. امیدوار هستم در این باشگاه هم نمایش خوبی داشته باشم و توانایی‌هایم را نشان دهم.

او ادامه داد: واقعیت این است که تصمیم خیلی سختی بود که از استقلال دل بکنی و جدا شوی و خیلی درباره آن فکر کردم، اما به نظرم دوره فوتبالی‌ای که ما می‌توانیم بازی کنیم، شاید خیلی نباشد. دوست داشتم تجربه جدیدی را در زندگی فوتبالی‌ام داشته باشم. فقط می‌توانم بگویم برای خودم این تصمیم خیلی سخت بود که از استقلال جدا شوم و امیدوار هستم روزی دوباره در خدمت این باشگاه بزرگ باشم.

هافبک فصل گذشته استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شد با عبدیان قرارداد داخلی بسته و از او چک گرفته است، عنوان کرد: طی یکی، دو هفته اخیر مذاکرات رسمی با من انجام گرفت، وگرنه قبل از آن هیچ مذاکره رسمی با استقلال نداشتم. پیش از پایان مسابقات لیگ قهرمانان، قراردادم تمام شده بود ولی بخاطر تیم، بچه‌ها و هواداران آن بازی‌ها را کاملا آزاد و بدون قرارداد ثبت شده بازی کردم. هفته گذشته مذاکره رسمی با من انجام شد که نیاز به زمان داشت ولی چک یا پول از کسی تحویل نگرفتم.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها