کد خبر: 442139
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۰۸:۴۲:۲۴
| |

بازیگر هالیوودی به زندان رفت

لوری لافلین بازیگر زن هالیوودی به همراه همسرش، به دلیل پرداخت رشوه و تقلب راهی زندان شد.

بازیگر هالیوودی به زندان رفت
کد خبر: 442139
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۰۸:۴۲:۲۴

اعتمادآنلاین| لوری لافلین بازیگر زن هالیوودی، روز گذشته برای گذراندن مجازات دو ماهه‌‌اش در پرونده رشوه و تقلب، به زندان فدرال کالیفرنیای شمالی معرفی شد.

اوایل امسال، لافلین به همراه همسرش موسیمو جیانولی در پرونده رشوه گناهکار شناخته شدند. دادستان‌ها اعلام کردند که این زوج 500 هزار دلار رشوه پرداخت کرده بودند تا با ایجاد رزومه ورزشی جعلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی پذیرش شوند.

لافلین هنگام محکوم شدنش گفته بود: من تصمیم افتضاحی گرفتم. برنامه‌ای را پیش گرفتم تا برتری ناعادلانه‌ای را در پروسه پذیرش دانشگاه به دخترانم بدهم. در انجام این کار درک خودم را از دست دادم و از اخلاق منحرف شدم.

لافلین به خاطر این جرم علاوه بر دو ماه زندان، به پرداخت 150 هزار دلار جریمه نقدی، 100 ساعت خدمت در زمینه خدمات اجتماعی و همینطور 2 سال آزادی مشروط محکوم شد. همسر 57 ساله وی نیز به پنج ماه زندان، پرداخت 250 هزار دلار جریمه مالی، انجام 250 ساعت خدمات اجتماعی و 2 سال آزادی مشروط محکوم شد.

زندانی که لافلین به گذراندن امور در آن محکوم شده، در 40 مایلی سان فرانسیسکو قرار دارد و حدود 874 زندانی زن در آنجا نگهداری می‌شوند. فلیسیتی هافمن دیگر بازیگری بود که سال 2019 در این پرونده، به 14 روز زندان محکوم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها