کد خبر: 442163
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۰۹:۳۶:۳۷
| |

اسماعیل حسین‌زهی، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

مردم باید همکاری بیشتری با ستاد ملی کرونا داشته باشند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای کنترل بیماری کرونا در گام اول نیازمند همکاری مردم بوده و از سوی دیگر نیازمند جرائم سختگیرانه‌ای برای برخورد با افرادی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند هستیم.

مردم باید همکاری بیشتری با ستاد ملی کرونا داشته باشند
کد خبر: 442163
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۰۹:۳۶:۳۷

اعتمادآنلاین| اسماعیل حسین‌زهی، با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری در جلسه ستاد مقابله با کرونا به منظور اتخاذ تدابیری برای کنترل این بیماری بیان کرد: انتظار این است که مردم پروتکل‌های بهداشتی را جدی تلقی کرده و با ستاد ملی کرونا همکاری داشته باشند.

امروز شاهد هستیم که آمار مبتلایان و فوت شدگان این بیماری بسیار بالا رفته و لذا لازم است هر یک از شهروندان شرایط را جدی تلقی کرده و مسئولیت اجتماعی خود را با جدیت دنبال کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: این روزها که در تهران از ظرفیت دورکاری استفاده می‌شود و تنها 50 درصد کارمندان در محل کار خود حاضر می‌شوند باید مراجعات به ادارات به حداقل رسیده و ترددهای غیرضروری در سطح شهر نیز کاهش یابد. برای کنترل این بیمای در گام اول نیازمند همکاری مردم هستیم.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز کادر درمان کشور همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند و زحمات این بخش بر کسی پوشیده نیست، اما همچنان شاهد از دست دادن تعداد بالایی از هموطنان خود به صورت روزانه هستیم. آمار نشان می‌دهد که باید تدابیر کارشناسی‌تر و سختگیرانه‌تری اتخاذ شده و با افرادی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند برخورد شود.

حسین‌زهی در ادامه تاکید کرد: با فرارسیدن فصل پاییز سایر بیماری‌ نظیر آنفلوآنزا شیوع پیدا کرده و زمینه را برای ابتلا به این بیماری بالاتر برده است و لذا لازم است تا پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری دنبال شود. باید در دستگاه‌های اجرایی تا جایی که امکان دارد تجمعات و حضور مردم کاهش یافته و از بستر الکترونیکی برای انجام امور استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌ پذیر بیان کرد: مشاغل مختلفی در کشور تحت تاثیر این ویروس آسیب دیده‌اند امروز لازم است تا دولت و دستگاه‌های اجرایی کمک‌های مادی و معنوی را برای این بخش‌ها در نظر بگیرند. خیرین نیز همانند گذشته در کنار مردم بوده و دست اقشار آسیب پذیر را بگیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها