کد خبر: 442250
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۱۳:۰۱:۵۳
| |

ساشا شفر مشکل جدید استقلال

بعضی از مقامات باشگاه استقلال خواهان آن شده بودند که شفر پدر پس از دریافت تمام مطالبات خودش همراه با غرامت آن، طلب پسرش را از روی همین پول بدهد و پرونده را ببندد ولی ظاهراً سرمربی آلمانی اسبق آبی‌پوشان هنوز زیر بار نرفته است.

ساشا شفر مشکل جدید استقلال
کد خبر: 442250
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۱۳:۰۱:۵۳

اعتمادآنلاین| پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال از اوایل تابستان امسال با شکایت وینفرد شفر بسته شد و به همین خاطر آبی‌پوشان نتوانستند از وجود بازیکنان جدید خود در ادامه پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند. البته از اوایل مهرماه تمام امکانات باشگاه برای حل این مشکل بسیج شده و به نظر می‌رسد قضیه تا حد قابل ملاحظه‌ای حل و فصل شده است (البته این ادعایی است که برخی از مدیران استقلال طی چند روز گذشته در مصاحبه‌های خودشان مطرح کرده‌اند) ولی به نظر می‌رسد مرد آلمانی تا زمان تحقق همه خواسته‌هایش استقلال را رها نمی‌کند و می‌خواهد همه چیز دقیقاً همان‌طوری که خودش خواسته و بر اساس آن، توسط وکیلش طراحی شده است پیش برود.

شفر پس از شکایت از استقلال مرتب تأکید می‌کرد میان هواداران و مدیران این باشگاه تفاوت قائل می‌شود و هرگز خاطرات خوبی که در ایران داشت را فراموش نمی‌کند ولی با وجود همه این حرف‌های امیدوارکننده، حاضر نشد به استقلال تخفیف بدهد. البته در این رابطه نمی‌توان به او ایراد گرفت چون به هر حال استقلال قرارداد بسته و باید به مفاد آن متعهد باشد ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد سرمربی اسبق آبی‌پوشان قاطعانه خواستار آن شده است تا علاوه بر تسویه حساب با خودش، طلب پسرش نیز که چیزی حدود 100 هزار دلار است هم در اسرع وقت به حساب ساشا شفر واریز شود. البته داستان شفر کوچک با پدرش کاملاً متفاوت بوده و باشگاه استقلال از او بابت عدم پایبندی به تعهداتش پس از برکناری وینفرد شفر به فیفا شکایت کرد اما به نظر می‌رسد در نهایت قضیه باید با توافق طرفین حل و فصل شود.

ساشا شفر طی روزهای اقامت پدرش در ایران، به عنوان آنالیزور استقلال فعالیت می‌کرد و در همان زمان هم انتقادات زیادی توسط کارشناسان از مدیران وقت باشگاه استقلال بابت عقد قرارداد با پسر سرمربی مطرح می‌شد. گفتنی است، بعضی از مقامات باشگاه استقلال خواهان آن شده بودند که شفر پدر پس از دریافت تمام مطالبات خودش همراه با غرامت آن، طلب پسرش را از روی همین پول بدهد و پرونده را ببندد ولی ظاهراً سرمربی آلمانی اسبق آبی‌پوشان هنوز زیر بار نرفته است.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها