چرا نماد شستا در بورس باز نمی‌شود؟

نماد شستا قبل از دوره اصلاح، متوقف شده بود و در دوره اصلاح قیمتی بازار سهام و پس  از بازگشایی و روند نزولی خود، عرضه این نماد دوباره متوقف شد و همچنان هم بازگشایی نشده است.

چرا نماد شستا در بورس باز نمی‌شود؟
کد خبر: 442274
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ۱۴:۱۴:۲۶

اعتمادآنلاین| از تاریخ 16 شهریور ماه، نماد شستا متوقف شده است و چند هفته پیش شرایط بازگشایی این نماد و همچنین شرایط متعدل بازار اعلام شد در حالی که با وجود گذشت چند هفته ااین نماد بازگشایی نشده است.


نماد شستا قبل از دوره اصلاح، متوقف شده بود و در دوره اصلاح قیمتی بازار سهام و پس از بازگشایی و روند نزولی خود، عرضه این نماد دوباره متوقف شد و همچنان هم بازگشایی نشده است.

به گفته مدیرعامل هلدینگ دارویی شستا ؛تنها مشکل بازگشایی نماد شستا، تعیین بازارگردان بوده و این مسئولیت به عهده سازمان تامین اجتماعی است به طوری که قرار بود سازمان تامین اجتماعی هفته پیش بازارگردان معرفی کند اما بنا به دلایلی این مساله به تعویق افتاده است.

محمد رضوانی‌فر درباره بازارگردان نماد شستا بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی با بانک رفاه برای بازارگردانی این نماد در بازار سهام به توافق رسیده است و بعد از معرفی این بانک به عنوان بازارگردان هیچ مشکلی بر سرراه بازگشایی این نماد نخواهد بود و فردای معرفی بازارگردان بازگشایی می‌شود.

گفتنی است؛ گروه چندرشته‌ای صنعتی که چهارمین بنگاه بزرگ بورسی یعنی «شستا» را در خود جای داده، 8/ 10 درصد از ارزش کل بورس تهران را از آن خود کرده‌ است و اگرمشکل بازارگردانی آن حل شود، نماد شستا در بورس بازگشایی می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها