علی جمالی: نامزد انتخاباتی کارگزاران باید کارنامه خوبی در هماهنگی با رهبری داشته باشد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: نامزد ما باید درک جامعی از مسائل کشور داشته باشد و هم از اقتصاد اطلاع داشته باشد و هم سیاست خارجی و داخلی و البته کارنامه خوبی در هماهنگی با رهبری هم داشته باشد.

علی جمالی: نامزد انتخاباتی کارگزاران باید کارنامه خوبی در هماهنگی با رهبری داشته باشد
کد خبر: 442335
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۸:۰۱:۰۶

اعتمادآنلاین| عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: نامزد نهایی حزب کارگزاران با اجماع اصلاح‌طلبان انتخاب می شود.

علی جمالی با اشاره به برنامه انتخاباتی حزب کارگزاران، اظهار کرد: این برنامه یک برنامه پیش رو در حوزه اقتصاد و معیشت است. تمرکز اصلی این برنامه بر مسائل معیشتی و اقتصادی است که البته برای موضوعات دیگر هم در این برنامه، راهکار ارائه شده است‌.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب برای امرای این برنامه به دنبال رییس‌جمهوری اقتصاددان است، تصریح کرد: الزاما دنبال فردی نیستیم که صرفا اقتصاددان باشد، بلکه معتقدیم نامزد ما باید درک جامعی از مسائل کشور داشته باشد و هم از اقتصاد اطلاع داشته باشد و هم سیاست خارجی و داخلی و البته کارنامه خوبی در هماهنگی با رهبری هم داشته باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به اظهارات سخنگوی حزب مبنی بر نپذیرفتن پیشنهاد حضور در انتخابات از سوی اسحاق جهانگیری و محسن‌هاشمی، اظهار کرد: این دو نفر همچنان کاندیدای اختصاصی کارگزاران خواهند بود با این حال نامزد نهایی کارگزاران با اجماع اصلاح‌طلبان انتخاب می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها