کد خبر: 442358
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۸:۴۶:۰۰
| |

وزیر امور خارجه:

حضور تروریست‌ها در نزدیکی مرزهایمان را تحمل نخواهیم کرد

وزیر امور خارجه با بیان اینکه طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ فقط مربوط به آتش بس موقت نیست، گفت: به اطلاع مقامات جمهوری آذربایجان، ارمنستان، روسیه و ترکیه رسانده‌ایم که حضور تروریست‌ها در نزدیکی مرزهایمان را تحمل نخواهیم کرد.

حضور تروریست‌ها در نزدیکی مرزهایمان را تحمل نخواهیم کرد
کد خبر: 442358
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی با خبرگزاری صدا و سیما در خصوص ناامنی‌های ناشی از انتقال تروریست‌ها به ویژه بقایای داعش به منطقه قره باغ و رایزنی‌های دستگاه دیپلماسی برای مقابله با آنان؛ با تایید حضور تروریست‌های تکفیری و احتمال حضور صهیونیست‌ها در این منطقه، تاکید کرد: درباره نیرو‌های تروریستی تقریبا مطمئنیم که آنان در میانه درگیری‌ها حاضر بودند و ما حتما تاکید کردیم که این اقدام به صلاح هیچ کس نیست.

وی هشدار داد: در مذاکرات اخیر و حتی قبل از آن به اطلاع مقامات آذربایجان و ارمنستان و نیز روسیه و ترکیه رساندیم که جمهوری اسلامی ایران چنین چیزی را تحمل نخواهد کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی بار دیگر تاکید کرد: اکنون این تروریست‌ها در حاشیه مرز‌های ما حضور ندارند، اما احتمال این که با فاصله از حاشیه مرز‌های ما حضور داشته باشند، کماکان بالاست و ما این نگرانی را به طور جدی به طرفین اعلام کردیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها