تیم‌های ملی قایقرانی ایران به اردو می‌روند

کتایون اشرف نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی گفت: تیم‌های ملی روئینگ، آب‌های آرام و پاراکانو، از اواخر آبان‌ماه، به اردو می روند.

تیم‌های ملی قایقرانی ایران به اردو می‌روند
کد خبر: 442382
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۹:۴۱:۴۱

اعتمادآنلاین| «کتایون اشرف» نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی گفت: اردوی ملی‌پوشان را طبق نظر کمیته فنی رشته‌های روئینگ و آبهای آرام از اواخر آبان ماه برپا می‌کنیم. ستاد مبارزه با کرونا مجوز برپایی این اردوها را صادر کرد اما هنوز تاریخ دقیق آن را مشخص نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بهترین‌های مسابقات قهرمانی کشوری به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، گفت: در بخش زنان و مردان هشت ملی‌پوش در روئینگ، هفت ملی‌پوش در پاراکانو، 10 ملی‌پوش در کایاک و هشت ملی‌پوش در کانو را به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی اضافه کرد: به دلیل بحران کرونا نمی‌توانیم بگوییم که این اردوها چند روزه است و همه چیز بستگی به شرایط دارد. نهایت تلاش ما این است تا ملی‌پوشان رفت و آمد کمتری داشته باشند و زمان بیشتری را در اردو بسر ببرند تا احتمال ابتلای آنان به کرونا کاهش یابد.

وی گفت: منتظر اعلام زمان مسابقات گزینشی المپیک هستیم. هر چند این موضوع منوط به شرایط ویروس کرونا در جهان دارد. تا آنجایی که بتوانیم ملی‌پوشان را در تمرین نگاه می‌داریم تا از آمادگی نسبی برخوردار باشند.

وی برگزاری کلاس‌های مربیگری آنلاین را از دیگر اقدامات فدراسیون دانست و افزود: این کلاس‌ها را برای ورزشکاران با کمک فدراسیون جهانی قایقرانی برای تقویت تیم ملی برپا خواهیم کرد. در کنار آن کلاس‌های تخصصی بدن‌سازی ویژه قایقرانان و مربیان را برگزار می‌کنیم تا از آمادگی کامل برخوردار باشند.

اشرف همچنین گفت: فدراسیون برای احیای خوابگاه دختران تلاش زیادی داشت. ملی‌پوشان اکنون می‌توانند در این خوابگاه در کنار دریاچه آزادی اقامت داشته باشند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها