آمادگی مقام ارشد ارتش ایران به انواع تهدیدها در شمال‌غرب ایران

فرمانده منطقه جنوب غرب ارتش گفت: با مانور اخیر نیروی زمینی محوری ارتش در منطقه شمال غرب و وارد عمل شدن نیروهای واکنش سریع، می‌خواستیم بگوییم آمادگی پاسخ به هر تهدیدی را داریم.

آمادگی مقام ارشد ارتش ایران به انواع تهدیدها در شمال‌غرب ایران
کد خبر: 442558
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۰۸:۲۴:۴۸

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ حمزه بیدادی، با اشاره به مناقشه قره‌باغ، گفت: کشورهای پشت پرده مناقشه قره‌باغ برای همه مشخص شدند، هدف از این مناقشه ایجاد نا امنی در اطراف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با عقلانیت کامل با این موضوع برخورد کرده است، ما در واقع با مانور اخیر نیروی زمینی محوری ارتش در منطقه شمال غرب و وارد عمل شدن نیروهای واکنش سریع، می‌خواستیم بگوییم آمادگی پاسخ به هر تهدیدی را داریم، دشمنان در منطقه هواس خود را نسبت به این قضیه جمع کنند.

فرمانده منطقه جنوب غرب ارتش ادامه داد: ترکیه، روسیه و ایران یک اتحادی را تشکیل دادند، پای کار هستند و دو طرف را به خویشتن داری دعوت می‌کنند، فعلأ مشکلی از این جهت برای ما ایجاد نشده است.

بیدادی با اشاره به وضع مرزهای جنوب غرب، اظهار کرد: مرزهای ما با وجود ارتش و سپاه و نیروی مرزبانی از امنیت خوبی برخوردار است، مشکل خاصی از این بابت نداشتیم.

ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر اقتدار صنعت دفاعی، حصار امنیتی باز دارنده را در مرزهای کشور دور تادور این مرز پر گوهر در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران کشیده اند، سلاح اقتدار در ست ایران اسلامی، استکبار جهانی به ویژه فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی را منزوی کرده است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها