شماره‌های 7، 9 و 10 پرسپولیس هوادار ندارد

قبلاً نوشتیم «حامد لک» گلر اول حال حاضر پرسپولیس تصمیم گرفته در لیگ بیستم پیراهن شماره یک این تیم را بپوشد. این بدین معناست که دروازه‌بان 29 ساله پرسپولیس قید پیراهن شماره 81 را زده و دیگر دوست ندارد از این پیراهن خوش‌یمن استفاده کند.

شماره‌های 7، 9 و 10 پرسپولیس هوادار ندارد
کد خبر: 442592
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۰۹:۵۷:۳۲

اعتمادآنلاین| قبلاً نوشتیم «حامد لک» گلر اول حال حاضر پرسپولیس تصمیم گرفته در لیگ بیستم پیراهن شماره یک این تیم را بپوشد. این بدین معناست که دروازه‌بان 29 ساله پرسپولیس قید پیراهن شماره 81 را زده و دیگر دوست ندارد از این پیراهن خوش‌یمن استفاده کند. هرچند حامد لک مجبور است در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا پیراهن شماره 81 را بپوشد. درحالی که گفته می‌شد شماره پیراهن برخی‌ها تغییر می‌کند اما خبردار شدیم سایر بازیکنان تصمیم گرفته‌اند همان شماره‌های قبلی را بپوشند.

احسان پهلوان‌؛ شماره خوردبین خوش‌یمن بود


احسان پهلوان یکی از مشتریان پیراهن شماره 10 پس از امضای قرارداد با پرسپولیس بود که به او گفته شد وحید امیری آن را می‌خواهد. بنابراین پهلوان شماره 14 را پوشید و پیراهن سابق محمود خوردبین یکی از وفادارترین پرسپولیسی‌های تاریخ برای او خوش‌یمن بود. درخشش با این پیراهن در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده پهلوان تصمیم بگیرد با همین پیراهن در لیگ بیستم به میدان برود.

وحید امیری‌؛ همان 19 را می‌پوشم


وحید امیری هم که پیش از لیگ قهرمانان آسیا سفارش پیراهن شماره 10 را داده بود حالا ترجیح می‌دهد با همان شماره 19 بازی کند. پیراهن شماره 19 هم برای این بازیکن ملی‌پوش در پرسپولیس خوش‌شانسی آورده و دوست ندارد آن را از تن خارج کند. این پیراهن زمانی بر تن محمد مایلی‌کهن بود.

سعید آقایی‌؛ 7 نه 77!


این مدافع چپ تازه‌وارد عاشق پیراهن شماره 7 است اما این پیراهن متعلق به علی پروین اسطوره باشگاه بوده و بایگانی شده است. بنابراین سعید آقایی هم چاره‌ای ندارد جز آنکه با پیراهن شماره 77 در پرسپولیس بازی کند. پیراهنی که در فصول گذشته بر تن محسن مسلمان مهندس میانه میدان این تیم بود.

میلاد سرلک‌؛ همان پیراهن شماره 66


این یکی هم علاقه ویژه‌ای به شماره 6 دارد که بر تن محمدحسین کنعانی‌زادگان است. میلاد سرلک در لیگ قهرمانان آسیا پیراهن شماره 66 را پوشید و با آن نیز خوش درخشید. حالا این هافبک دفاعی سربالا و پابه‌توپ تصمیم گرفته از همان پیراهن شماره 66 در بازی‌های پرسپولیس استفاده کند.

علی شجاعی‌؛ 10 را دوست دارد اما 23 می‌پوشد!


علی شجاعی که آخرین پنالتی پرسپولیس را در دیدار ماراتن‌گونه با النصر عربستان به گل تبدیل کرد، علاقه خاصی به شماره 10 و پائولو دیبالا ستاره یوونتوس دارد. با این وجود او مجبور شد در لیگ قهرمانان آسیا پیراهن شماره 23 را بپوشد که دیوید بکهام در رئال‌مادرید می‌پوشید! شجاعی هنوز هم شماره 10 را دوست دارد اما باشگاه تصمیم گرفته این بازیکن جوان و چپ‌پا همان پیراهن شماره 23 را بپوشد.

عیسی آل‌کثیر؛ باز هم 72 می‌پوشد!


بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم دیگر دلش نمی‌آید از شماره 72 دل بکند! عیسی آل‌کثیر که با تصمیمی سخت‌گیرانه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مدت 6 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده، علاقه ویژه‌ای به پیراهن شماره 7 دارد. او در صنعت نفت آبادان هم پیراهن شماره 7 را می‌پوشید که حالا در پرسپولیس و به‌خاطر علی پروین بایگانی شده است. البته این یک توفیق اجباری برای عیسی آل‌کثیر بود که شماره 72 پرسپولیس را به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل کند.

آرمان رمضانی‌؛ شماره 36 خوب است!


مهاجم بلندبالا و گیلانی‌الاصل پرسپولیس هم یک شماره غیرمعمول داشت‌؛ 36! شماره‌ای که برای یک بازیکن فوتبال خیلی مرسوم نیست اما آرمان رمضانی در لیگ قهرمانان آسیا آن را پوشید و حالا گفته می‌شود در لیگ بیستم نیز قصد دارد از همین پیراهن استفاده کند.

شماره 9 بی‌صاحب می‌ماند؟!


پیراهن شماره 9 در پرسپولیس پیراهن مهمی به‌ویژه در سال‌های اخیر بوده است. در دهه 60 این شماره پشت پیراهن حمید درخشان ستاره خط میانی پرسپولیس و تیم ملی دیده می‌شد. در سال‌های اخیر نیز مهدی طارمی با این شماره پیراهن به‌عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن لیگ برتر ایران رسید. فصل گذشته هم مهدی ترابی با شماره 9 پرسپولیس حسابی خوش درخشید و ستاره لیگ برتر و پرسپولیس لقب گرفت. عجبا که این شماره در آستانه لیگ بیستم مشتری خاصی ندارد و احتمال زیادی هم وجود دارد کسی آن را نپوشد!

شماره 10 باز هم تن کسی نمی‌رود!


فصل گذشته ابتدا مهدی شریفی شماره 10 پرسپولیس را می‌پوشید که قبل از شروع مسابقات لیگ نوزدهم توسط گابریل کالدرون جواب شد. در ادامه فرشاد احمدزاده شماره 10 پوشید که این یکی هم در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و بالاجبار راهی فولاد خوزستان شد. بنابراین در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس نتوانستند پیراهن شماره 10 این تیم را بپوشند و به نظر می‌رسد همین حکایت در فصل جدید نیز ادامه داشته باشد.

شماره 7 نحس و در بایگانی!


کم نیستند کسانی که معتقدند شماره 7 پرسپولیس (‌شماره معروف علی پروین) نحس است و هرکسی پوشیده نتوانسته در این تیم موفق ظاهر شود. سال گذشته تصمیم گرفته شد پیراهن شماره 7 پرسپولیس همچون شماره 3 و 6 آث‌میلان برای همیشه بایگانی شود. برهمین اساس این پیراهن که در فصل جدید متقاضیان زیادی هم دارد به بایگانی سپرده شده است. آخرین بازیکنی که در پرسپولیس شماره 7 پوشید سروش رفیعی بود. بازیکنی که در لیست مازاد گابریل کالدرون قرار گرفت و این روزها در سپاهان اصفهان توپ می‌زند.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها