هفته اول لیگ برتر 16 آبان‌ماه برگزار می‌شود

سهیل مهدی درباره احتمال تعویق دوباره لیگ برتر گفت: تاکنون چنین دستورالعملی در اختیار ما قرار نگرفته و زمان برگزاری هفته اول لیگ برتر به تاخیر نیفتاده است. همچنان برنامه ما به قوت خود باقی است.

هفته اول لیگ برتر 16 آبان‌ماه برگزار می‌شود
کد خبر: 442644
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۳:۰۹:۳۸

اعتمادآنلاین| سهیل مهدی درباره اینکه شنیده می شود ستاد ملی مقابله با کرونا بار دیگر دستور یک هفته ای تعویق لیگ برتر را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ابلاغ کرده است، اظهار داشت: تاکنون چنین دستورالعملی در اختیار ما قرار نگرفته و زمان برگزاری هفته اول لیگ برتر به تاخیر نیفتاده است. همچنان برنامه ما به قوت خود باقی است. با این وجود بارها اعلام کرده ایم تابع نظر ستاد مقابله با کرونا هستم و هر تصمیمی بگیرند، اجرا خواهیم کرد.

وی درباره شرایط ورزشگاه دستگردی برای میزبانی از دیدار سایپا با پرسپولیس گفت: امروز از مسئولان ورزشگاه دستگردی استعلام گرفتم و برای میزبانی بازی شرایط کاملا مناسبی دارد. با توجه به بدون برگزار شدن مسابقه پرسپولیس و سایپا می توان بدون مشکل بازی را در آن برگزار کرد و امکاناتش هم آماده میزبانی از این دیدار است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به لزوم ارائه پاسخ تست کرونای اعضای تیم ها به سازمان لیگ توضیخ داد: طبق نظر کمیته پزشکی سازمان لیگ(ایفمارک) و خانم هراتیان تمام تیم ها موظف هستند قبل از هر بازی پاسخ تست کرونای اعضای خود را ارائه بدهند و این موضوع کاملا کنترل می شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها