واکنش فدراسیون دوومیدانی به قرارداد مربی احسان حدادی

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، در مورد عقد قرارداد  با مربی حدادی در سال جاری گفت: اگر بسته شده برابر ضوابط و قانون مشکلی ندارد و اگر بسته نشده ما طبق قانون عمل می‌کنیم تا مثل امروز دچار مشکل نشویم. 

واکنش فدراسیون دوومیدانی به قرارداد مربی احسان حدادی
کد خبر: 442645
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۳:۱۲:۴۶

اعتمادآنلاین| رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت قرارداد مربی احسان حدادی گفت: یکی از نقدها همین بود و شک نکنید که در دوران حضورم در فدراسیون خارج از ضوابط عمل نمی‌کنم. با این حال این مسائل را در سازمان تیم‌های ملی بررسی می‌کنیم.

هاشم صیامی در پایان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوومیدانی در جمع خبرنگاران گفت: مجمع سال 97 و 98 فدراسیون به چند دلیل دیرتر برگزار شد؛ یک مورد تغییراتی بود که در یک سال اخیر افتاد و 6 ماه آقای عرب و 6 ماه آقای مبینی سرپرست فدراسیون بودند، بحث کرونا هم مزید بر علت شد و از طرفی بحث مجمع انتخاباتی هم مطرح بود اما از روز اولی که حکم من زده شد تلاش کردم تا این مجمع را هر چه سریع‌تر برگزار کنم و اولین ماموریت ما همین بود که خوشبختانه اتفاق افتاد. اتفاقات خوبی در مجمع افتاد و بحث‌هایی مطرح شد که امیدوارم چراغ راه آینده‌مان باشد. ما هم سعی می‌کنیم تا از نکات مثبت به عنوان تجربه استفاده و نقاط منفی دوران قبل را حذف کنیم. خوشبختانه حضور اعضای مجمع از طریق وبینارخیلی خوب انجام شد، همچنین آقای علی‌نژاد، سعیدی وخسروی هم حضور داشتند و اعلام کردند که دوومیدانی را به طور جدی حمایت می‌کنند.

او در مورد برگزاری آنلاین مجمع بیان کرد: ستاد مقابله با کرونا دستور رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داده‌ و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بر اساس دستور این ستاد عمل کردند، در نتیجه برای اینکه مشکلی برای اعضای مجمع پیش نیاید مجمع به صورت وبینار برگزار شد.

صیامی در مورد اینکه مربی حدادی با اینکه قراردادی امضا نکرده اما حقوق دریافت کرده است، بیان کرد: با توجه به ایراداتی که مجمع و حسابرس بر عملکرد فدراسیون گرفتند، حتما برابر قانون و ضوابط اقدام می‌کنیم چون امروز یکی از نقدها همین بود و شک نکنید که در دوران حضورم در فدراسیون خارج از ضوابط عمل نمی‌کنم.

او در مورد عقد قرارداد با مربی حدادی در سال جاری گفت: اگر بسته شده برابر ضوابط و قانون مشکلی ندارد و اگر بسته نشده ما طبق قانون عمل می‌کنیم تا مثل امروز دچار مشکل نشویم.

صیامی در واکنش به اینکه قرارداد مربی حدادی بسته شده و در شرایطی که حدادی تمرین نمی‌کند به این مربی پول پرداخت می‌شود، گفت: ما این موضوع را حتما در سازمان تیم‌های ملی و هیات رئیسه مورد بررسی قرار می‌دهیم. شک نکنید که منافع دوومیدانی و ملی اولویت ماست و در کنار آن باید از ورزشکارمان هم حمایت کنیم، در نتیجه همه این موارد را بررسی می‌کنیم و تصمیم درستی می‌گیریم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد پرداخت هزینه اضافه اقامت حدادی در آلمان گفت: احسان حدادی را باید بپذیریم، ورزشکار المپیکی ما و برند دوومیدانی است. به قول دوستان سه ضلع مدال‌آوری در المپیک را به مربع تبدیل کرده است و نمی‌توان ساده از کنار او گذشت. خوشبختانه او هم به اصول و قوانین کشور آشنا است و ما هم تلاش می‌کنیم تا او به شرایط خوبی برسد. باید به ورزشکارمان توجه کنیم بالاخره حدادی به آلمان رفته و بر اساس بررسی پزشک، 10 روز عمل جراجی به تاخیر افتاده است. عمل پای او که به خوبی انجام شود، کمکش می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

صیامی در مورد به کارگیری مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: دوومیدانی اکنون این مشکل را دارد که من باشم طرف مقابل نباشد یا برعکس اما خوشبختانه نظر ما این است هر کسی که بر اساس ضوابط و اصول اداری بتواند به دوومیدانی کمک کند و منع قانونی نداشته باشد، حتما از او استفاده می‌کنیم. تمام تلاشمان این است که به کارگیری افراد بهینه‌باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها