کد خبر: 442647
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۳:۱۶:۴۰
| |

یکی دیگر از فرنگی‌کاران ایران هم کرونایی شد

قهرمان کشتی فرنگی ایران، گفت: حدودا 12 روز پیش برای مسابقات لیگ و همچنین ورود به اردوی تیم‌ملی، تست کرونا دادیم که جواب هر دو تست منفی بود اما هنگامی که در اردوی تیم‌ملی حالم بد شد، احساس کردم سرما خورده‌ام.

یکی دیگر از فرنگی‌کاران ایران هم کرونایی شد
کد خبر: 442647
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۳:۱۶:۴۰

اعتمادآنلاین|

مهدی محسن‌نژاد درباره ابتلا به کووید 19 در جریان اردوی تیم‌ملی، اظهارکرد: حدودا 12 روز پیش برای مسابقات لیگ و همچنین ورود به اردوی تیم‌ملی، تست کرونا دادیم که جواب هر دو تست منفی بود اما هنگامی که در اردوی تیم‌ملی حالم بد شد، احساس کردم سرما خورده‌ام زیرا تست کرونا داده بودیم و به نوعی مطمئن بودم که کرونا ندارم.

وی ادامه داد: هنگامی که اردو به پایان رسید و به بهبهان برگشتم، همچنان حالم بد بود و همین باعث شد که مجددا تست کرونا بدهم که متوجه شدم، تست مثبت است. وضعیتم چندان حاد نیست و تنها کمی سرفه و سرگیجه دارم. در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برم تا هر چه سریع‌تر به بهبودی کامل دست پیدا کنم.

این فرنگی‌کار خوزستانی خاطر نشان کرد: نمی‌دانم در اردو به کرونا مبتلا شدم یا نه، زیرا پیش از حضور در اردو، تست کرونای تمام کشتی‌گیران منفی شده بود. در زمان اردو نیز اصلا از قرنطینه خارج نشدیم و در اردو مراقبت خوبی از کشتی‌گیران صورت گرفت اما شنیدم رضا گرایی هم به کرونا مبتلا شده است. همچنین قرار است چند کشتی‌گیر دیگر تیم‌ملی مجددا تست کرونا بدهند.

وی عنوان کرد: سه‌، چهار روزی است که از اردوی تیم‌ملی برگشته‌ام و با توجه به شرایطی که دارم باید به خاطر خانواده‌ام و مردم رعایت کنم.

محسن‌نژاد خاطر نشان کرد: چند روز دیگر رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی جهت حضور کشتی‌گیران در مسابقات جهانی برگزار می‌شود که متاسفانه باتوجه به شرایطم نمی‌توانم در انتخابی شرکت کنم. امیدوارم آقای بنا، سرمربی تیم‌ملی خارج از این مسابقه انتخابی، فرصتی به من بدهد زیرا یکی از نفراتی که از برگزاری انتخابی بسیار خوشحال بود، من بودم زیرا این شانس را برای خودم جهت حضور در رقابت‌های جهانی قائل بودم. رقابت‌های جهانی 40 روز دیگر برگزار می‌شود و امیدوارم فرصت حضور در این مسابقات به من نیز داده شود.

پیش از این نیز تست کرونای رضا گرایی، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان مثبت شده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها