شیخ نواف الصباح از برهم صالح برای سفر به کویت دعوت به عمل آورد

رئیس جمهور عراق امروز دوشنبه دعوت رسمی از سوی شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح امیر کویت برای سفر به این کشور دریافت کرد.

شیخ نواف الصباح از برهم صالح برای سفر به کویت دعوت به عمل آورد
کد خبر: 442709
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۷:۱۰:۵۱

اعتمادآنلاین| برهم صالح رئیس جمهور عراق امروز دوشنبه دعوت رسمی از سوی شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح امیر کویت برای سفر به این کشور دریافت کرد.

دفتر رسانه ای ریاست جمهوری عراق در بیانیه ای آورده است که برهم صالح، رئیس جمهور عراق، امروز دوشنبه در کاخ صلح بغداد با سالم الزمانان ، سفیر کویت در عراق دیدار کرد.

سالم الزمانان، سلام و درود شیخ نواف احمد جابر الصباح را به رئیس جمهوری عراق ابلاغ کرد و پیام مکتوب امیر کویت مبنی بر دعوت رسمی از برهم صالح برای سفر به کویت را به رئیس جمهور عراق ابلاغ کرد.

همچنین رئیس جمهور عراق پیام درود و سلام خود را توسط سفیر کویت به امیر نواف احمد جابر صباح ابلاغ کرد.

ریاست جمهوری عراق بیان کرد: در این دیدار، روابط دوستانه و برادرانه میان عراق و کویت، تلاش برای تحکیم این روابط در جهت همکاری در تمام زمینه ها در راستای منافع دو ملت و کشورهای برادر و تحکیم همکاری، دوستی و صلح در منطقه مورد رایزنی قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است: برهم صالح رئیس جمهور عراق، دعوت نواف الاحمد جابر الصباح برای سفر به کویت را پذیرفت و در زمانی که به زودی بر روی آن توافق می شود به کویت سفر خواهد کرد.

سفیر کویت ضمن قدردانی از رئیس جمهوری عراق، تاکید کرد که کشورش مایل به توسعه روابط و گسترش چشم انداز همکاری مفید با عراق است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها