کد خبر: 442733
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ ۰۹:۰۰:۲۱
| |

سرمربی تیم فوتبال زنان ملوان:

شرایط سخت است اما تلاش خودمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال زنان ملوان گفت: با توجه به برگزاری جام باشگاه‌های جهان از سال 2023، باید از همین حالا برنامه‌ریزی کرد.

شرایط سخت است اما تلاش خودمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم
کد خبر: 442733
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ ۰۹:۰۰:۲۱

اعتمادآنلاین| معصومه جهانچی درباره وضعیت تیم ملوان برای حضور در لیگ برتر فوتبال زنان اظهار داشت: تمرینات ما طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. چند بازیکن جوان به ما اضافه شدند در تلاش هستیم 3 بازیکن دیگر جذب کنیم که تا 2 روز آینده نتیجه قطعی مشخص خواهد شد.

وی افزود: هم ما و هم باشگاه سعی می‌کنیم برای کسب بهترین نتیجه به زمین برویم البته شما می دانید برای تیمی که جوان‌گرایی می‌کند و یکی دو بازیکن را در نقل و انتقالات از دست داده شرایط سخت است اما تلاش خودمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره قرعه‌کشی لیگ برتر عنوان کرد: نمی‌توان گفت در گروه آسانی هستیم و راه سختی در پیش داریم. در نخستین بازی باید مقابل بوشهر به میدان برویم. در گروه ما وچان کردستان است که همه می‌دانیم تیم خوبی بوده و چه بازیکنانی گرفته است. پالایش گاز ایلام هم تیمی است که همیشه جنگنده بوده، مقابل زاگرس هم باید خوب بازی کنیم تا پیروز شویم.

وی همچنین درباره شرایط مالی باشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تیم هایی که خوب بسته شده‌اند دولتی هستند. برای باشگاه‌های خصوصی سخت است رقابت کنند چون ما تبلیغات تلویزیونی نداریم اما باز هم نسبت به تیم‌هایی که بازیکنان خوب گرفته‌اند نمی‌توان گفت شرایط بدی داریم. در حد متوسط تلاش کردیم بازیکن جذب کنیم. امیدوارم امسال لیگ خوبی داشته باشیم.

جهانچی همچنین در خصوص جام‌ باشگاه‌های جهان که از سال 2023 آغاز می‌شود، عنوان کرد: جام باشگاه‌های آسیا از سال 2023 آغاز می‌شود تیمی که می‌خواهد در این مسابقات شرکت کند باید از همین حالا برنامه داشته باشد. ما هم نگاهی به این مسابقات داریم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها