حسین نورانی‌نژاد، سخنگوی حزب اتحاد ملت:

به زودی با انتشار بیانیه‌ای مواضع انتخاباتی خود را اعلام می‌کنیم

سخنگوی حزب اتحاد ملت، گفت: برای ما به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب اصل بر حضور در انتخابات است، همواره در هر انتخاباتی تا حالا اصل را بر حضور در انتخابات گذاشتیم و درخصوص اینکه روند و شیوه این حضور چگونه باشد، در حال صحبت هستیم.

به زودی با انتشار بیانیه‌ای مواضع انتخاباتی خود را اعلام می‌کنیم
کد خبر: 442745
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین نورانی‌نژاد، سخنگوی حزب اتحاد ملت درخصوص جلسات اخیر این حزب و آخرین تصمیم‌گیری‌ها پیرامون انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: جلسات دفتر سیاسی و شورای مرکزی حزب به صورت هفتگی و منظم برگزار می‌شود که بحث و بررسی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری در این جلسات در جریان است.

وی ادامه داد: برای نحوه و چگونگی حضور در انتخابات سناریوهای مختلفی بررسی شد و بعد از اتخاذ تصمیم نهایی، ان‌شاءالله به زوی طی بیانیه‌ای به تفصیل درخصوص این مساله اعلام موضع خواهیم کرد.

نورانی‌نژاد همچنین درخصوص جلسه اخیر مسئولان شعبه‌های استانی این حزب با دبیرکل، بیان داشت: جلسه اخیری که برگزار شد، یک جلسه میان روسای شعب در استان‌ها با چند تن از اعضای شورای مرکزی است که در فواصل زمانی مشخصی برگزار می‌شود و این چهارمین نشست از ابتدای سال 99 بود که با حضور آقایان شکوری‌راد، میردامادی، مبلغ و خانم منصوری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه در خصوص مساله انتخابات و نحوه حضور در انتخابات و همچنین روش و شیوه سازماندهی نیروهای اصلاح‌طلب بحث و تبادل نظر صورت گرفت، همچنین دوستان در استان‌ها هم اگر اخبار یا مسائلی داشتند، آن را با اعضای شورای مرکزی مطرح کردند.

سخنگوی حزب اتحاد ملت در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی فضای غالب درونی حزب اتحاد ملت درخصوص حضور یا عدم حضور در انتخابات، اظهار داشت: برای ما به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب اصل بر حضور در انتخابات است، همواره در هر انتخاباتی تا حالا اصل را بر حضور در انتخابات گذاشتیم، درخصوص اینکه روند و شیوه این حضور چگونه باشد، در حال صحبت هستیم اما بنا داریم که با کاندیدای خودمان حضور پیدا کنیم، یک کاندیدایی که وفادار به گفتمان اصلاح‌طلبی باشد.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود کاندیدا از حزب باشد لزوماً به معنای اینکه عضو حزب باشد نیست، بلکه نیاز است فردی که مورد حمایت قرار می‌گیرد، به این گفتمان باور داشته باشد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها