کد خبر: 442794
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ ۱۲:۰۴:۰۰
| |

رئیس کمیته امداد:

50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ساخت می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در صورت تحقق مبلغ پنج هزار میلیارد تومان از محل بند (و) تبصره 2 قانون بودجه، ظرف مدت 18 ماه 50 هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل محرومان و نیازمندان واجد شرایط خواهد شد.

50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ساخت می‌شود
کد خبر: 442794
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سید مرتضی بختیاری روز سه شنبه افزود: مبلغ درخواستی برای ساخت این واحدهای مسکونی در قالب سهام است و در اجرای این طرح اولویت با سرپرستان خانوار به خصوص در مناطق روستایی است.

وی اظهار داشت: براساس تفاهمنامه به امضا رسیده، قرار است بنیاد مسکن به ازای هر واحد مسکونی مبلغ 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب بازپرداخت 14 ساله پرداخت کند.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی کمیته امداد ایجاد اشتغال، توانمند کردن و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است، تصریح کرد: با توجه به برنامه های زمانبندی شده اکنون کلنگ ساخت 43 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان به زمین زده شده و تفاهمنامه نیز امضا و مبادله شده است.

بختیاری گفت: تفاهمنامه ساخت 20 هزار واحد مسکونی برای محرومان نیز با بنیاد مسکن به امضا رسیده است و به دنبال عملیاتی کردن همه طرح های در دست ساخت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هستیم.

وی در خصوص ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت پوشش نیز گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان و محرومان تحت حمایت یکی از ارکان های اصلی فعالیت های کمیته امداد است زیرا این امر یکی از ماموریت هایی است که مقام عظمای ولایت بر انجام آن تاکید فرمودند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها