برنامه جدید قطر برای برگزاری جام جهانی 2022

کمیته آماده سازی پروژه جام جهانی 2022 قطر در جدیدترین گزارش به رکوردهای جالب این دوره از جام جهانی که می تواند بهترین شرایط را برای هواداران و فوتبالیست مهیا کند، پرداخت.

برنامه جدید قطر برای برگزاری جام جهانی 2022
کد خبر: 442895
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۰۷:۵۶:۴۸

اعتمادآنلاین| کمیته آماده سازی پروژه جام جهانی 2022 قطر در جدیدترین گزارش به رکوردهای جالب این دوره از جام جهانی که می تواند بهترین شرایط را برای هواداران و فوتبالیست مهیا کند، پرداخت.

این کمیته در گزارش خود عنوان کرد: جام جهانی 2022 قطر می تواند بهترین جام جهانی تاریخ برای هواداران فوتبال و تیم های ملی حاضر در این رقابت ها باشد. هواداران می توانند برای اولین بار در تاریخ جام جهانی در یک روز بیش از یک بازی را از نزدیک تماشا کنند. در این رقابت ها به دلیل نزدیک بودن مسافت ورزشگاه ها از یکدیگر، هواداران فوتبال می توانند در یک روز 2 الی 3 بازی را از داخل ورزشگاه شاهد باشند.

حداکثر مسافت میان ورزشگاه ها 75 کیلومتر است و هر هوادار می تواند در یک روز تا 3 بازی را از داخل ورزشگاه شاهد باشد. از آن طرف تیم های فوتبال در این رقابت ها باید خستگی سفر را فراموش کنند چون مسافت نزدیک ورزشگاه‌های میزبان این رقابت‌ها خستگی جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه برای رسیدن به بازی بعدی را از بین برده است.

فوتبالیست ‌ها می‌توانند از این نزدیکی ورزشگاه‌ها برای آمادگی بیشتر استفاده کنند. هر تیمی برای جابه جایی در جام جهانی 2022 قطر بیش از 350 کیلومتر سفر نخواهد کرد و این مسافت برای یک دوره از جام جهانی در تاریخ این رقابت ها بی سابقه است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها