نادر قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس دهم:

نام اطلاعات سپاه در مجلس دهم به درخواست خودش از فهرست نهادهای نظارتی حذف شد 

نماینده ارومیه در مجلس دهم گفت: اگر می‌خواهیم مشارکت عامه مردم را داشته باشیم، باید اجازه دهیم عامه مردم خودشان انتخاب کنند، در مجلس دهم این موضوع مطرح شد که اطلاعات سپاه به نهادهای نظارتی افزوده شود اما به درخواست خود اطلاعات سپاه، این مسئله حذف شد.

نام اطلاعات سپاه در مجلس دهم به درخواست خودش از فهرست نهادهای نظارتی حذف شد 
کد خبر: 442915
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۰۸:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نادر قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس دهم، در رابطه با طرح اصلاح ‌قانون انتخابات در مجلس یازدهم گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات دارای مزایا و معایبی است. از جمله معایب اصلی این طرح حداقل سنی است که در نظر گرفته شده است، تیزهوشان و دانشمندان و مراجع تقلید کشورمان از 13,14سالگی نخبگی خود را نشان داده اند و خیلی از امامان معصوم در سن کم به امامت رسیده اند و بعد از چهل سال به شهادت رسیدند، پس این رده سنی که نمایندگان در نظر گرفته اند چه معنایی دارد و از کجا آورده اند؟ مقام معظم رهبری که دارای هوش و زکاوت ذهنی هستند، ایشان بالای هفتاد سال سن دارند؛ باید رده سنی از چهل سال هم کمتر باشد.

او در ادامه در رابطه با اضافه شدن نام اطلاعات سپاه در اصلاح قانون انتخابات گفت: وقتی که یک ملت به یک فرد رأی چندین میلیونی می دهد مگر شعور سیاسی این چند میلیون از آن پنج نفر نهاد نظارتی‌، کمتر است؟ مردم حق دارند خودشان سرنوشت خود را تعیین کنند. خیلی از افراد هستند که در کشورهای همسایه مدرک دکتری گفتند ولی بار علمی ندارند پس این مدرک چه اعتباری دارد؟ طرح دارای ایرادات اساسی است.

قاضی پور اضافه کرد: اگر می خواهیم مشارکت عامه مردم را داشته باشیم، باید اجازه دهیم عامه مردم خودشان انتخاب کنند، در مجلس دهم این موضوع مطرح شد که اطلاعات سپاه به نهادهای نظارتی افزوده شود اما به درخواست خود اطلاعات سپاه، این مسئله حذف شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم مطرح کرد: رهبری همان روز که اختیار مدیریت جامعه رهبری ایران را به دست گرفتند، فرمودند من روش حضرت امام (ره) را دنبال خواهم کرد؛ اگر وصیت نامه سیاسی حضرت امام را بخوانیم ایشان حضور نیروهای مسلح در جریانات سیاسی را نفی کرده اند. البته برخی حضور اطلاعات سپاه را تبدیل به یک وحشت تبلیغاتی کرده اند. اصلاح قانون انتخابات مجلس یازدهم فقط برای افراد خاص ساماندهی شده است.

منیع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها