وضعیت نامشخص پیکان در آستانه لیگ بیستم/ تارتار مدعی نیمکت خودروسازان شد

در شرایطی که پیکان روز شنبه باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود، هنوز وضعیت نیمکت این تیم نامشخص است.

وضعیت نامشخص پیکان در آستانه لیگ بیستم/ تارتار مدعی نیمکت خودروسازان شد
کد خبر: 442984
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۱۱:۵۹:۴۱

اعتمادآنلاین| پیکان که لیگ را با عبدالله ویسی به پایان رسانده بود، انتظار می‌رفت در فصل جدید با تفکرات عبدالله ویسی موفق شود شرایط بهتری نسبت به لیگ نوزدهم دنبال کند. با این حال خیلی زود اختلاف نظر میان سرمربی جنوبی با اکبر محمدی باعث شد تا نیمکت تیم دچار تنش شود.

عبدالله ویسی به دلیل برخی دخالت‌ها از مربیگری این تیم کنار رفت و البته نکته عجیب اینجاست همچنان پیگیری از سوی مدیران رده بالای باشگاه برای بازگرداندن او به نیمکت ادامه دارد و طی روزهای اخیر جلسات زیادی در این رابطه تشکیل شده است.

از سوی دیگر کمیته فنی باشگاه پیکان نیز طی روزهای اخیر گزینه‌های زیادی را مدنظر قرار داده و به بررسی برنامه آنها پرداخته اند. مهدی تارتار، حمید استیلی، فراز کمالوند، هومن افاضلی از جمله مربیانی بودند که طی این مدت به عنوان کاندیدای مربیگری این تیم مورد بررسی قرار گرفتند که البته حمید استیلی خیلی زود از این جمع کنار رفت و اعلام کرد قادر به پذیرش این پست نیست.

مهدی تارتار نیز طی دو مرحله وارد مذاکره با پیکانی‌ها شد که توافق مالی در این زمینه صورت نگرفته است اما همچنان گزینه نزدیک به نیمکت پیکان محسوب می‌شود. باید دید در شرایطی که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت عبدالله ویسی به نیمکت این تیم شکل گرفته، آیا او برابر نفت آبادان سرمربی تیم خواهد بود یا مهدی تارتار کار را با این تیم استارت خواهد زد و پیکان را از این بلاتکلیفی خارج خواهند کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها