کد خبر: 443189
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۵ ۱۳:۴۱:۲۳
| |

ابراهیم صادقی:

سایپا می‌تواند در روند سازندگی فوتبال ایران تاثیرگذار باشد / جوان‌ترین تیم لیگ هستیم

براهیم صادقی، سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: امسال می خواهیم خیلی قوی تر کار کنیم و می دانید که امسال روند جوانگرایی‌مان را داریم و باز هم جوان ترین تیم لیگ هستیم و می خواهیم به تیم سازنده ای تبدیل شویم و سایپا می تواند در روند سازندگی فوتبال ایران تاثیرگذار باشد.

سایپا می‌تواند در روند سازندگی فوتبال ایران تاثیرگذار باشد / جوان‌ترین تیم لیگ هستیم
کد خبر: 443189
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۵ ۱۳:۴۱:۲۳

اعتمادآنلاین| ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر بیستم اظهار کرد: خیلی خوشحالم که لیگ دوباره شروع شد و می توانیم دوباره فوتبال بازی کنیم. البته یک هفته قبل از تاریخی که ابتدا اعلام شده بود، آماده بودیم و نمی دانم چرا مسابقات تعویق شد. اگر دلیلش کرونا بوده است که اکنون آمار کسانی که به کرونا مبتلا و فوت شده اند بیشتر است و دوباره مثل پارسال با تاخیر شروع می کنم.

او ادامه داد: اما در هر صورت برای تیم هایی که با برنامه ریزی کار می کنند مشکلی نیست و ما کاملا آماده ایم. امسال می خواهیم خیلی قوی تر کار کنیم و می دانید که امسال روند جوانگرایی‌مان را داریم و باز هم جوان ترین تیم لیگ هستیم و می خواهیم به تیم سازنده ای تبدیل شویم و سایپا می تواند در روند سازندگی فوتبال ایران تاثیرگذار باشد.

سرمربی سایپا درباره بازی مقابل پرسپولیس گفت: قطعا بازی محکمی جلوی پرسپولیس انجام می دهیم و حریف دست و پا بسته ای نیستیم و بازی خوبی از خودمان نشان می دهیم. حریف تیم قابل احترامی است و باید به هوادارانش تبریک بگویم. تیم حریف تقویت شده است و تیم ما هم همینطور.

پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قوی تر شده و همیشه خوب است. جوان هایی که در فصل گذشته داشتیم اکنون باتجربه تر شدند و اعتماد به نفس بیشتری بازی می کنند و مطمئنا فوتبال بهتری بازی می کنیم.

صادقی درباره اهداف این تیم برای حضور در لیگ برتر گفت: هدفمان این بود که اسکلت تیم را حفظ کنیم و پنج شش بازیکن برای لیگ جدید اضافه کنیم اما متاسفانه برخی از بازیکنان تیممان جدا شدند چرا که مبلغ قراردادشان خیلی بالاتر از آن چیزی بود که ما می توانستیم پرداخت کنیم.

در حد توان مان تیم خوبی را بستیم و خیلی به تیممان امیدوار هستیم. کمتر باشگاهی روی بازیکنان کم سن و سال حساب باز می کند و بازیکنان تیم ما باید از این فرصت استفاده کنند.

او اضافه کرد: چند بازیکن باتجربه از تیم ما جدا شدند اما بازیکنان جایگزینی جذب کردیم که آن ها هم در لیگ بازی کردند و در این زمینه مشکلی نداریم.

سرمربی سایپا درباره بازی تیمش در استادیوم دستگردی گفت: استادیوم ما دستگردی است و حق طبیعی ما این است که آنجا بازی کنیم و از همه نهادهایی که کمک کردند این اتفاق بیفتد تشکر می کنم. واقعیتش هم این است که باید آنجا برگزار می شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها