یک نماینده مجلس:

چرا آمار واقعی کرونا به مردم گفته نمی‌شود؟

علیرضا پاک فطرت، نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم ارائه اخبار شفاف و آمار صحیح و صریح تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی‌های این بیماری در شیراز و فارس به مردم تاکید کرد.

چرا آمار واقعی کرونا به مردم گفته نمی‌شود؟
کد خبر: 443223
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۵ ۱۵:۰۳:۲۲

اعتمادآنلاین| علیرضا پاکفطرت در جلسه ستاد کرونای شیراز گفت: چه دلیلی دارد ما در این شرایط آمار واقعی کرونا را به مردم نگوییم، مردم توقع دارند واقعیات بیماری کرونا در فارس و وضعیت دقیق را به شکلی صادقانه بشنوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس، وی افزود: وقتی آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در فارس از حد نرمال کشوری بالاتر است یا اینکه ما در وضعیتی قرمز قرار داریم نباید بی تفاوت شد، بلکه باید واقعیات را به مردم گفت و چاره ای فوری برای رفع یاکاهش بیماری کرونا اندیشید.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس تاکید کرد: بحث توجه به سلامت و حفظ جان مردم بحثی مهم است و هر اقدامی در حوزه درمان کشور به خوبی رصد می شود. نمی توان در برابر گزارشات مردمی و شکواییه هایی نظیر کشف داروی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته و توزیع اینگونه داروها در برخی داروخانه ها و مراکز درمانی بی تفاوت بود بلکه باید در این خصوص بسیار حساس شده و پیگیری های فوری انجام داد.

علیرضاپاک فطرت درخصوص درخواست تامین اعتبار برای تجهیز و تکمیل مراکز وابسته به علوم پزشکی، از بیمارستان‌ها گرفته تا مراکز بهداشتی ودرمانی شهری و روستایی، یادآور شد: طرحی در کمیسیون عمران مجلس درحال نهایی شدن است که تمامی پروژه های نو و تازه احداث یا نیمه کاره این ارگان توسط بخش خصوصی و مشارکت سرمایه گذاران این حوزه تکمیل شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها