پسر ترامپ: باید وارد یک جنگ تمام‌عیار بشویم! / زمان آن رسیده که این گند کاری را درست کنیم

پسر رئیس جمهور آمریکا در توئیتی گفت که پدرش باید برای آشکار کردن تقلب در انتخابات وارد یک جنگ تمام‌عیار شود. همچنین اریک ترامپ در توئیتی دیگر گفته در ایالات پنسیلوانیا، میشیگان، نوادا، جورجیا و ویسکانسین تقلب روی داده است.

پسر ترامپ: باید وارد یک جنگ تمام‌عیار بشویم! / زمان آن رسیده که این گند کاری را درست کنیم
کد خبر: 443256
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۰۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پسر رئیس جمهور آمریکا در توئیتی گفت که پدرش باید برای آشکار کردن تقلب در انتخابات وارد یک جنگ تمام‌عیار شود.

پسر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: باید به جنگی برای اثبات تقلب در رای‌گیری برود، روندی که زمان طولانی است ادامه دارد.

وی در ادامه توئیت خود نوشت: بهترین گزینه برای آینده آمریکا این است که دونالد ترامپ وارد جنگ تمام عیاری با این انتخابات سراسر تقلب، دغل کاری، دارای رای دهندگان مرده و خارج از ایالت، که بیش از حد هم طولانی شده، بشود.

وی افزود: زمان آن رسیده که این گند کاری را درست کنیم و شبیه جمهوری موز [کنایه از کشور ضعیف و فاسد] نباشیم.

توییتر به این توییت پسر دونالد اترامپ واکنش نشان داد و به آن برچسب هشدار زده است.

البته پسر ترامپ توئیت دیگری هم در اعتراض به جمهوری خواهان منتشر کرد. او در این توئیت که بعدا آن را حذف کرد، نوشت: جمهوری‌خواهان کجا هستند؟! رأی دهندگان ما این را هرگز فراموش نخواهند کرد.

از سوی دیگر ساعتی قبل اریک ترامپ در توئیتی دیگر نوشت: میزان تقلب گزارش شده در پنسیلوانیا، میشیگان، نوادا، جورجیا و ویسکانسین وحشتناک است.

وی در ادامه نوشت: لطفاً تجربیات شخصی خود را گزارش دهید. لطفا تمام حقایق و شواهد را حفظ کنید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها