کد خبر: 443307
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۰۹:۳۷:۱۶
| |

موارد ابتلا به کرونا در آمریکا همزمان با انتخابات رکورد شکست

براساس داده‌های دانشگاه جان‌هاپکینز آمریکا جدیدترین رکورد خود در موارد ابتلا به کرونا را در بحبوحه اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری با 121 هزار و 54 نفر در عرض یک شبانه‌روز (5 نوامبر) ثبت کرد.

موارد ابتلا به کرونا در آمریکا همزمان با انتخابات رکورد شکست
کد خبر: 443307
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۰۹:۳۷:۱۶

اعتمادآنلاین| موارد ابتلا به کووید- 19 در ایالات متحده آمریکا همزمان با تب داغ انتخابات ریاست جمهوری این کشور و انتظار برای اعلام نتایج نهایی، رکورد شکست.

براساس داده‌های دانشگاه جان‌هاپکینز آمریکا جدیدترین رکورد خود در موارد ابتلا به کرونا را در بحبوحه اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری با 121 هزار و 54 نفر در عرض یک شبانه روز (5 نوامبر) ثبت کرد.

روز پیش از آن (4 نوامبر) باز هم آمریکا یک رکورد تازه را با 102 هزار و 831 مورد ابتلا در روز ثبت کرده بود که این رکورد دوامی پیدا نکرد و در روز 5 نوامبر (15 آبان) شکسته شد.

طبق آمار اعلام‌شده توسط شبکه خبری سی‌ان‌ان، بیشترین آمار مربوط به ثبت افراد مبتلا به کرونا پس از روزهای 4 و 5 نوامبر به ترتیب به روزهای 30 اکتبر (9 آبان) با 99 هزار و 321 و سوم نوامبر (13 آبان) روز برگزاری انتخابات با 91 هزار و 530 مورد بر می‌گردد. این درحالی است که روز 31 اکتبر (10 آبان) نیز 89 هزار و 126 مورد جدید در ایالات متحده آمریکا به بیماری کرونا مبتلا شده بودند.

درحالی که همچنان شمارش آرا در چندین ایالت آمریکا همچنان ادامه دارد، برخی از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اعتراض به نتایج آرا در برخی از ایالت‌ها مانند میشیگان و جورجیا به مراکز شمارش آرا هجوم برده و جمعیت کثیری بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و گذاشتن ماسک در محل حضور پیدا کرده بودند.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها