کد خبر: 443416
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۱۵:۴۹:۵۶
| |

حسین کنعانی‌مقدم، دبیر سیاسی جبهه ایستادگی:

می‌خواهند ظریف را سردار سازش معرفی کنند

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: جناح سیاسی وابسته به روحانی با چراغ سبز نشان دادن به بایدن، دنبال این هستند که افرادی همچون ظریف را سردار صلح و سازش و تسلیم معرفی کنند.

می‌خواهند ظریف را سردار سازش معرفی کنند
کد خبر: 443416
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۱۵:۴۹:۵۶

اعتمادآنلاین| حسین کنعانی‌مقدم، دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با اشاره به بکارگیری دوگانه مقابله-مذاکره توسط اصلاح‌طلبان در صورت پیروزی جو بایدن در آمریکا، گفت: من اخیراً در یک مناظره، به یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب گفتم چرا اصلاح‌طلبان طوری وانمود می‌کنند که اگر بایدن روی کار بیاید، سیاست مذاکره با آمریکا به نفع اصلاح‌طلبان تمام می‌شود.

کنعانی‌مقدم گفت: این نوع رفتارها و مواضع از سوی یک جریان سیاسی درواقع چراغ سبز نشان دادن به جو بایدن برای تسلیم و سازش است.

وی تاکید کرد: البته مدتی طول می‌کشد تا نتیجه انتخابات آمریکا مشخص شود و این کشور به ثبات برسد چراکه ترامپ به این سادگی از قدرت پایین نخواهد آمد. چراغ سبز نشان دادن به دموکرات‌ها یا جمهوری‌خواه‌ها مبنی بر اینکه اگر شما سرکار بیایید ما با شما تعامل خواهیم کرد، خلاف سیاست جمهوری اسلامی است. این نوع رفتارها آدرس غلط دادن به مردم است.

دبیرکل حزب سبز گفت: اصلاح‌طلبان طوری وانمود می‌کنند که مشکلات درونی کشور ریشه در تهدیدها و تحریم‌های آمریکا دارد و الّا دولت می‌توانست از این مشکلات عبور کند.

کنعانی‌مقدم تاکید کرد: سخنان روحانی مبنی بر اینکه شخص، حزب و نتیجه انتخابات در آمریکا برای ما مهم نیست، تکرار فرمایشات رهبر انقلاب به عنوان موضع رسمی جمهوری اسلامی است، اما جناح سیاسی وابسته به روحانی، دنبال این هستند که افرادی همچون آقای ظریف را سردار صلح و سازش و تسلیم معرفی کنند در حالی که این دقیقاً در تناقض با برخی مواضع آنهاست.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها