کد خبر: 443468
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۰۸:۰۱:۴۰
| |

نفرات نخست انتخابی عازم کشتی قهرمانی جهان می‌شوند؟

رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی سرانجام با تاکید رییس فدراسیون کشتی در تمامی اوزان برگزار شد و نفرات نخست اوزان مختلف معرفی شدند.

نفرات نخست انتخابی عازم کشتی قهرمانی جهان می‌شوند؟
کد خبر: 443468
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۰۸:۰۱:۴۰

اعتمادآنلاین| رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی سرانجام با تاکید رییس فدراسیون کشتی در تمامی اوزان برگزار شد و نفرات نخست اوزان مختلف معرفی شدند.

اما این رقابت ها مخصوصا در کشتی آزاد با نتایج دور از انتظار همراه بود، جاییکه بهنام احسان پور در 61، محمدحسین محمدیان در 97 و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم از آمادگی آرمانی به دور بودند و از رسیدن به دوبنده تیم ملی بازماندند. البته با وجود اصرار کادر فنی بر برگزاری رقابت مجدد، باز هم دوبنده از آن مجید داستان، علی شعبانی و امین طاهری شد.

برگزاری رقابت های انتخابی در حالی بود که کادر فنی تیم های ملی چندان مایل به برگزاری این رقابت ها حداقل در همه اوزان نبودند اما با تاکید علیرضا دبیر مبنی بر اینکه تمامی کشتی گیران باید با عبور از فیلتر انتخابی صاحب دوبنده تیم ملی شوند، در نهایت این رقابت ها برگزار شد تا علاقه‌مندان به کشتی پس از ماه ها شاهد رقابت های جذابی باشند.

بر خلاف برخی صحبت ها مبنی بر احتمال اعمال تغییر در برخی اوزان و تجدید نظر در انتخاب ملی پوشان ایران در رقابت های قهرمانی جهان، تمامی نفرات نخست انتخابی در کشتی آزاد و فرنگی به عنوان نمایندگان ایران در رقابت های جهانی صربستان به روی تشک می روند تا برای نخستین بار طی سال های اخیر، انتخابی تیم ملی به طور کامل و بدون بند و تبصره ملاک تعیین ملی پوشان باشد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی بارها بر این نکته تاکید کرده که نمی خواهد به هر دلیلی حتی کسب نتیجه بهتر در رقابت های بین المللی، قانون را زیر پا بگذارد و خود را مدیون کشتی گیران کند.

اینبار نیز دبیر قاطعانه اعلام کرده ملاک تعیین ملی پوشان رقابت های انتخابی خواهد بود تا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان 2020 از 22 تا 30 آذر در بلگراد پایتخت صربستان برگزار می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها