رونمایی از استقلال جدید در استادیوم آزادی

هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران امروز (شنبه) با 3 دیدار به اتمام می‌رسد که در مهم‌ترین بازی استقلال میزبان مس رفسنجان است.

رونمایی از استقلال جدید در استادیوم آزادی
کد خبر: 443485
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۰۸:۳۹:۳۲

اعتمادآنلاین| هفته اول، بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، امروز(شنبه) ادامه پیدا می‌کند و در مهمترین دیدارها، سپاهان به مصاف گل گهر می‌رود و استقلال هم در تهران، میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

شهرخودرو - ماشین‌سازی، ساعت 15:50، ورزشگاه امام رضا(ع)

مهدی رحمتی در نخستین تجربه لیگ برتری خود روی نیمکت شهرخودرو، میزبان ماشین‌سازی است. دیدار دو تیم که هر ساله در مشهد با حاشیه‌های خاصی روبرو می‌شود، یک تفاوت عمده دارد و آن سرمربی‌های دهه شصتی دو تیم هستند. البته بیاتلو برای این دیدار محروم است و روی نیمکت قرار ندارد اما همه منتظر این هستند که ببینند نسخه لیگ برتری تیم رحمتی چه شکلی خواهد بود. تیم ششم جدول رده‌بندی فصل گذشته در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی چون احمد الجبوری، میلاد فرهانی، رحمان جعفری و صادق صادقی را به خدمت گرفته است و ستاره‌هایی چون محمدحسین مرادمند، محمدرضا خلعتبری، میلاد سرلک و سعید صادقی از این تیم جدا شده‌اند. همچنین تیم رحمتی 4 بازیکن خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارد. در سوی دیگر ماشین‌سازی با به خدمت گرفتن 12 بازیکن جوان و برگرداندن پیمان بابایی، آقای گل فصل گذشته لیگ آذربایجان، تغییرات فراوانی را در تیم خود داده است. همچنین در تعطیلات لیگ مدیریت و کادرفنی این تیم تغییر کرد و شاهد ماشین‌سازی متفاوتی نسبت به فصل گذشته در لیگ خواهیم بود.

گل‌گهر سیرجان -سپاهان، ساعت 16:20، ورزشگاه امام علی(ع)

گل‌گهر که فصل گذشته توانست در لیگ برتر باقی بماند و به رتبه دهم بسنده کرد، ستاره‌هایی چون علیرضا حقیقی، علی‌اصغر عاشوری، آرمین سهرابیان، محسن کریمی و میلاد زکی‌پور را جذب کرده است و تحت هدایت امیر قلعه‌نویی که البته او هم برای این دیدار محروم است، به مصاف حریف سرسخت خود می‌رود. طلایی‌پوشان زاینده‌رود که هفته آخر فصل گذشته، سهمیه آسیا را از دست دادند و به رده پنجم رسیدند، باید مقابل سرمربی سابق خود قرار بگیرند. سپاهان تحت هدایت نویدکیا، نمایش خوبی در لیگ قهرمانان نداشت اما با جذب دنیال اسماعیلی‌فر، محمد نژادمهدی، روح‌الله باقری و محمدرضا خلعتبری سعی در تقویت خود داشته است اما این تیم بازیکنانی چون سعید آقایی، محسن مسلمان، ولادیمیر کومان، محمد ایران‌پوریان و محمد طیبی را از دست داده است. سپاهانی‌ها کار سختی برابر تیم قلعه‌نویی دارند و باید دید بر خلاف تراکتور و پرسپولیس، طلایی‌پوشان می‌توانند با 3 امتیاز کامل از سیرجان برگردند یا خیر.

استقلال - مس رفسنجان، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی

نخستین نمایش شاگردان فکری از ساعت 16:30 روز شنبه در ورزشگاه آزادی اجرا خواهد شد. تیمی که حواشی متفاوتی را از جمله تغییرات مدیریتی، تغییرات کادرفنی و جدایی بعضی از بازیکنان مهمش مانند روزبه چشمی و علی کریمی پشت سر گذاشت اما با وجود موانع مختلف حالا به آزادی رسیده است. پنج‌شنبه شب اعلام شد وینفرد شفر طلب خود را از این باشگاه دریافت کرده است و باید دید آبی‌ها می‌توانند بازیکنان جدید خود را ثبت کنند یا نه. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در حالی باید به مصاف قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان برود که علی ربیعی تیمش را با تفاوت زیادی نسبت به فصل گذشته، راهی میدان می‌کند. آن‌ها در فصل نقل و انتقالات 17 بازیکن را به خدمت گرفته‌اند و تنها 3 خروجی داشتند. سجاد عاشوری، رحیم زهیوی و فراز امامعلی از جمله خریدهای مطرح کرمانی‌ها هستند.

همچنین با تصمیم مسئولان سازمان لیگ، دیدار صنعت نفت آبادان و پیکان به روز دیگری موکول شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها