کد خبر: 443587
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۲:۳۵:۱۳
| |

لوئیس سوارس:

برابر بارسلونا تا نهایت مرگ برای اتلتیکو تلاش می‌کنم

سوارس در خصوص بازی مقابل بارسلونا گفت: من اگر مقابل بارسا گل بزنم اصلاً خوشحالی نمی‌کنم. این بدین معنا نیست که مقابل بارسلونا بازی نمی‌کنم. من تا نهایت مرگ برای اتلتیکو تلاش می‌کنم و از این لباس دفاع خواهم کرد.

برابر بارسلونا تا نهایت مرگ برای اتلتیکو تلاش می‌کنم
کد خبر: 443587
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۲:۳۵:۱۳

اعتمادآنلاین| لوئیس سوارس در مصاحبه با آ.اس اسپانیا چاپ مادرید در خصوص چند ماه گذشته و بازی در تیم سیمئونه صحبت کرد.

ستاره اروگوئه‌ای در خصوص حضور در اتلتیکو گفت: در ابتدا همه چیز سخت است چون کل زندگی خود را به جایی دیگر نقل مکان می کنید. باید مدرسه برای فرزندان پیدا و خانه‌ای خریداری کنید اما اتلتیکو به من سرویس بسیار خوبی داد و کار مرا ساده‌تر کرد.

او درباره بازی برای سیمئونه گفت: باید بتوانم به سیستم مربی عادت کنم. مربی کسی است که تصمیم می‌گیرد چه زمانی بازی کنم. واقعیت این است که اتلتیکو سالیان سال است در بالا برای قرار گرفتن در صدر رقابت می‌کند. آنها کمی بدشانس بودند که در فینال‌ها بازنده شدند. چند سال پیش در لالیگا قهرمان شدند و در سال‌های اخیر با رئال و بارسا جنگیده‌اند. اگر ما به این تیم اعتقاد داشته باشیم می توانیم برای قهرمانی بجنگیم.

سوارس اظهار داشت: چیزی که مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد میزان رقابت و جنگندگی هم‌تیمی‌هایم است. تا سر حد مرگ برای اتلتیکو بازی می‌کنند و به من نیز این احساس را بخشیده‌اند.

ستاره اروگوئه‌ای گفت: من از عملکرد ژائو فلیکس متعجب نشدم زیرا درخشش او را در بنفیکا آن هم در سن پایین دیده بودم. اصلا ساده نیست پس از یک سال بتوانی در این سن با تیم سازگار شوی. به نظرم امسال او مردم بسیاری را شگفت زده خواهد کرد. او می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند.

سوارس در خصوص بازی مقابل بارسلونا گفت: من اگر مقابل بارسا گل بزنم اصلاً خوشحالی نمی‌کنم. آن به احترام هم‌تیمی‌ها و باشگاهی که چیزهای زیادی به من داد. مخصوصا دوستان خوبی را وارد زندگی من کرد. این بدین معنا نیست که مقابل بارسلونا بازی نمی‌کنم. من تا نهایت مرگ برای اتلتیکو تلاش می‌کنم و از این لباس دفاع خواهم کرد.

او در خصوص دوستی‌اش با لئو مسی گفت: ما معمولا با هم صحبت می‌کنیم ولی بیشتر صحبت‌هایمان در خصوص زندگی است. اینکه چه اتفاقی امروز رخ داده یا مثلا روز دیگری تولد پسرم بود و در خصوص او با مسی صحبت کردم. ما رابطه خوبی با هم داریم و خیلی در خصوص فوتبال با هم حرف نمی‌زنیم. سعی داریم که از هم مقابل اتفاقات شخصی و احساسی حمایت کنیم.

سوارس ادامه داد: مسی اکنون 33 ساله است و می‌داند که با شرایط چگونه باید کنار بیاید. من مسی را همانطوری می‌بینم که در گذشته بود، او با نهایت عطش و لذت بازی می‌کند.

ستاره سابق بارسلونا در خصوص صحبت‌های ستین درباره مسی گفت: ترجیح می‌دهم اظهار نظر نکنم زیرا این حرف بزرگ‌تر از آن چیزی می‌شود که است. همه همراهانی که با لئو زندگی می کنیم می توانند درباره او شگفتی بزنند. در مورد نوع بازیکن او و اینکه چه انسان بزرگی خارج از زمین است. او به جوانان بسیار کمک می کند ، به آنها مشاوره می دهد ... همه بازیکنانی که با او بودند ، عجیب صحبت می کنند. این چیزهای زیادی در مورد نحوه حضور او به عنوان یک شخص و به عنوان بازیکن در رختکن می گوید.

وی در خصوص استعفای بارتومئو چیزی نگفت و اظهار داشت که اکنون پیراهن اتلتیکومادرید را پوشیده‌ام و چنین چیزی برایم اهمیت ندارد.

سوارس در خصوص رابطه‌اش با کومان نیز گفت: رابطه من با کومان یکی از اتفاقات حرفه‌ای فوتبال بود. او به من گفت باید بروم و من نیز به او گفتم که تا مشکلم حل شود با تیم تمرین کنم. 3 هفته در بارسا تمرین کردم و این نهایت حرفه‌ای گری بود. البته من مجبور شدم انفرادی تمرین کنم که این موضوع را درک می کردم.

او در خصوص اینکه آیا می‌تواند مسی را برای آمدن به اتلتیکو متقاعد کند، گفت: به اندازه کافی بزرگ است که خودش تصمیمات را بگیرد. من هیچوقت چنین چیزی از او درخواست نمی‌کنم. همیشه از او دفاع می‌کنم و اکنون خوشحال است و تصمیماتی را می‌گیرد که می‌خواهد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها