کد خبر: 443659
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۵:۵۵:۲۲
| |

پاسخ سرمربی تیم ملی به حواشی انتخابی کشتی آزاد

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد علت تصمیم کادر فنی تیم ملی در برگزاری مجدد رقابت های انتخابی در 3 وزن، گفت: این موضوع به صورت رسمی اعلام شده بود که در صورت نیاز و با تایید کمیته فنی، احتمال تکرار مبارزه در برخی اوزان وجود خواهد داشت.

پاسخ سرمربی تیم ملی به حواشی انتخابی کشتی آزاد
کد خبر: 443659
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۵:۵۵:۲۲

اعتمادآنلاین| غلامرضا محمدی درباره علت تصمیم کادر فنی تیم ملی در برگزاری مجدد رقابت های انتخابی در 3 وزن که روز پنج شنبه انجام شد، اظهار کرد: خیلی دوست داشتم پیشنهاد و بخشنامه ای که 2 هفته پیش روی سایت فدراسیون کشتی قرار گرفت به نمایش دربیاید. این موضوع به صورت رسمی اعلام شده بود که در صورت نیاز و با تایید کمیته فنی، احتمال تکرار مبارزه در برخی اوزان وجود خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: اصلا اینطور نبوده که این تصمیم خلق الساعه باشد. بنده هم موافق برگزاری مجدد انتخابی در این اوزان بودم اما در مجموع پیشنهاد کادر فنی بود و به تایید کمیته فنی رسید. شخص رییس فدراسیون و مدیر تیم های ملی نیز از ابتدا که این بحث مطرح شد کاملا در جریان این تصمیم بودند.

وی با دفاع از برگزاری مجدد انتخابی در برخی اوزان، گفت: ما باید به کشتی گیرانی مثل احسانپور که مدال دار جهان است شرایط ویژه تری قائل شویم و این عین عدالت است یا برای محمدیان که پس از بازگشت به میادین در رقابت های معتبر درخشید باید امتیاز ویژه بدهیم یا امیرحسین زارع جوان که چه کاری باید در یک سال گذشته انجام می داد که نداد. من قول می دهم اگر اسم این 3 نفر جابجا و همین شرایط را طرف مقابل داشت مطمئنا باز هم رای به برگزاری مجدد کشتی ها می دادیم.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که لازم است برای موفقیت تمام کشتی گیران تلاش کند، خاطرنشان کرد: به لحاط اخلاقی من را می شناسید. برای ما همه کشتی گیران یکی هستند و مورد حمایت کامل ما خواهند بود. ما با تمام وجود در کنار همه بچه ها هستیم تا موفق شوند. این تیم ملی است و بحث شخصی نباید مطرح شود. اصلا جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها