فولاد سیرجان پیروز جدال مدعیان لیگ برتر والیبال

ادامه دور رفت لیگ برتر والیبال ایران از ساعت 11 امروز (یک‌شنبه) 19 آبان با برگزاری دو دیدار آغاز شد که تیم‌ هراز آمل موفق مقابل حریف کردستانی خود به برتری 3 بر صفر دست پیدا کند.

فولاد سیرجان پیروز جدال مدعیان لیگ برتر والیبال
کد خبر: 443837
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ ۱۳:۱۵:۰۱

اعتمادآنلاین| تیم والیبال هراز آمل موقق شد با نتیجه 3 بر صفر مقابل حریف خود به برتری برسد. فولاد سیرجان هم شهداب یزد را شکست داد.

ادامه دور رفت لیگ برتر والیبال ایران از ساعت 11 امروز (یک‌شنبه) 19 آبان با برگزاری دو دیدار آغاز شد که تیم‌ هراز آمل موفق مقابل حریف کردستانی خود به برتری 3 بر صفر دست پیدا کند. با تصمیم فدراسیون ادامه مسابقات دور رفت به صورت متمرکز در تهران پیگیری می‌شوند.

در نخستین بازی امروز تیم لبنیات هراز آمل با هدایت بهروز عطایی موفق شد در سه ست متوالی با نتایج 25-14، 26-24 و 25-19 تیم راهیاب ملل‌مریوان را شکست دهد.

در حساس‌ترین و دومین بازی امروز هم دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی فولاد سیرجان و شهداب یزد در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود سیرجان پایان یافت. شاگردان تندروان پس از باخت 21-25 در ست نخست، سه ست بعد را با نتایج 25-22، 27-25 و 25-22 بردند تا پیروز بازی بزرگ هفته شوند.

برنامه سایر بازی های امروز به شرح زیر است:

ساعت 14
شهرداری گنبد - خاتم اردکان (خانه والیبال)
فولاد مبارکه سپاهان - آذر باتری ارومیه (فدراسیون)

ساعت 17
شهرداری ارومیه - هورسان رامسر (خانه والیبال)
سایپا تهران - شهرداری قزوین (فدراسیون)

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها