کد خبر: 444133
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۱۵:۱۲:۲۷
| |

ئیس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

افزایش 3 درصدی سرقت در تهران

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون نسبت به مدت مشابه تنها 3 درصد افزایش وقوع سرقت داشتیم.

افزایش 3 درصدی سرقت در تهران
کد خبر: 444133
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۱۵:۱۲:۲۷

اعتمادآنلاین| سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در مورد اقدامات پلیس در مورد آزار و اذیت‌های خیابانی اظهار کرد: از ابتدای سال 99 تاکنون نسبت به مدت مشابه تنها 3 درصد افزایش وقوع سرقت داشتیم اما در بحث آزار و اذیت بانوان باید بگویم که در کلانتری‌های پایتخت تعدادی گشت انتظامی داریم که محسوس هستند و با ماشین و لباس فرم در محلات گشت زنی می‌کنند.

وی افزود: تعدادی از همکارانمان که تیم‌های عملیاتی، تجسس و معاون اطلاعات را تشکیل می‌دهند، به صورت نامحسوس در بحث برقراری امنیت در محلات حضور دارند و اگر در بحث آزار و اذیت بانوان موردی مشاهده کنند، جزو جرایم مشهود به حساب می‌آید و به شدت برخورد خواهند کرد و نیازی به اعلام شکایت از طرف فرد آزار دیده نیست.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه نصب و احداث دوربین می‌تواند این آزار و اذیت‌ها را به حداقل برساند، بیان کرد: نصب و احداث دوربین یکی از الزامات است و به هر حال پلیس پیشگیری ناجا یکسری اقداماتی را در دست انجام دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: البته طبق آماری که داریم، در کشور روسیه از زمانی که از منزل خارج می‌شوید تا زمانی که وارد محل کارتان شوید دوربین به دوربین رصد می‌شوید و این کار باعث می‌شود که کار پلیس بسیار ساده‌تر شود و عرصه را برای مجرمین تنگ می‌کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها