آیا حذف وزنه برداری از المپیک جدی است؟

فرانچسکو ریچی رییس  و اندرو ریان مدیر اجرایی این اتحادیه گفتند که باور دارند جایگاه وزنه برداری در المپیک 2024 پاریس امن است اما از فدراسیون جهانی وزنه برداری خواستند مشکلات عمده خود را حل کند.

آیا حذف وزنه برداری از المپیک جدی است؟
کد خبر: 444233
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۰۹:۳۰:۰۸

اعتمادآنلاین| مقامات اتحادیه فدراسیون های بین المللی حاضر در المپیک تابستانی معتقدند که جایگاه وزنه برداری در المپیک 2024 در خطر نیست.

فرانچسکو ریچی رییس و اندرو ریان مدیر اجرایی این اتحادیه گفتند که باور دارند جایگاه وزنه برداری در المپیک 2024 پاریس امن است اما از فدراسیون جهانی وزنه برداری خواستند مشکلات عمده خود را حل کند.

این صحبت در حالی مطرح شد که IOC مدتی پیش در بیانیه ای با اشاره به آشفتگی در مدیریت فدراسیون جهانی هشدار داد جایگاه وزنه برداری در المپیک 2024 در خطر است مگر اینکه اوضاع مدیریت در فدراسیون جهانی بهبود پیدا کند.

رییس اتحادیه فدراسیون های بین المللی حاضر در المپیک تابستانی گفت: من در حال حاضر شرایط را این گونه نمی بینم که IOC بخواهد وزنه برداری را از المپیک حذف کند اما ما و فدراسیون جهانی وزنه برداری باید هوشیار باشیم. به نظر من ورزشکاران نباید به دلیل مشکلات مدیریتی در فدراسیون جهانی وزنه برداری، مجازات شوند و این عادلانه نیست. ما باید اول به ورزشکاران فکر کنیم و آنها نباید هزینه مدیریت بد را بپردازند.

مدیر اجرایی این اتحادیه نیز گفت: به نظر من جایگاه وزنه برداری از دست نمی رود اما فدراسیون جهانی باید هر چه زودتر مشکلاتش را برطرف کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها