کد خبر: 444310
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۲:۴۲:۰۷
| |

معاون وزیر ورزش و جوانان:

حکم سرپرستی سمیعی موقتی است

مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: حکم  سرپرستی سمیعی به این معنا نبوده که قرار است او این مسیر را ادامه دهد بلکه این حکم موقتی خواهد بود.

حکم سرپرستی سمیعی موقتی است
کد خبر: 444310
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۲:۴۲:۰۷

اعتمادآنلاین| مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون شطرنج گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع عمومی شطرنج بودیم که در این مجمع به بررسی عملکرد سال 98 فدراسیون و ارائه گزارش‌های حسابرس، خزانه‌دار و بازرس فدراسیون پرداخته شد که این گزارش‌ها به تأیید اعضا رسید. شطرنج ایران در سال 98 توفیقات خوبی را داشته که به ویژه می توان به قهرمانی سارا خادم الشریعه در جهان اشاره کرد. خوشبختانه شطرنج به بازی های آسیایی 2022 وارد شده و امیدواریم که شطرنج یکی از رشته های مدال آور ایران در بازی های آسیایی 2022 باشد. به امید خدا پس از فروکش کردن پیک جدید کرونا شاهد برگزاری مجمع حضوری انتخاباتی شطرنج هستیم. همچنین امروز مجمع را به دلیل کرونا و رعایت مسائل بهداشتی به صورت وبینار برگزار کردیم.


او در خصوص ثبت نام مجدد نامزدهای ریاست فدراسیون شطرنج گفت: فعلا قرار نیست که ثبت نام مجدد از نامزدها صورت گیرد اما اگر برگزار نشدن انتخابات فدراسیون شطرنج طولانی شود مجبور خواهیم بود به این موضوع فکر کنیم و اکنون بستگی به شرایط دارد چرا که اگر زود انتخابات برگزار شود نیازی به ثبت نام مجدد نامزد ها نیست.


علی نژاد در باره بدهی های فدراسیون شطرنج ایران به فیده (فدراسیون جهانی شطرنج) گفت: فدراسیون شطرنج ایران این بدهی را به دلیل برگزاری یک رویداد در ایران داشته که 60 هزار دلار بوده است. همچنین یک بدهی مستمر به واسطه بحث مجوز ها داشته که این موضوع برای همه کشور ها بوده اما چون شطرنج بازان ایران افراد زیادتری هستند مبلغ مجوز ها زیاده شده است. صبحت هایی با فیده صورت گرفته که قرار است این مبالغ به صورت قسطی داده شود.


او در خصوص سمیعی که همزمان سرپرست حراست وزارت ورزش و مدیر عامل پرسپولیس است، گفت: سمیعی باتوجه به اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد طبیعی بود که دیگر نمی توانست به عنوان مدیر کل حراست کارش را ادامه دهد چرا که دو شغله محسوب می شد. همچنین از آنجایی که برای تعیین مدیرکل حراست جدید باید یکسری فرایند ها صورت گیرد، این کار زمان بر بوده و نمی توانستیم این پست را بدون مسئول قرار دهیم. حکم سرپرستی سمیعی به این معنا نبوده که قرار است او این مسیر را ادامه دهد بلکه این حکم موقتی خواهد بود.


علی نژاد درباره خروج فغانی از لیست داوران بین المللی ایران گفت: انتخاب داور برای یک رویداد در اختیار فدراسیون ها است و این موضوع با پیشنهاد کمیته داوران بوده و حق آنهاست که چنین تصمیمی بگیرند. وزارت ورزش دخالتی در این موضوع نمی تواند داشته باشد. بنده دیروز از طریق رسانه ها متوجه این موضوع شدم و باید بگویم که فدراسیون فوتبال مستقل است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها