کد خبر: 444350
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۴:۳۲:۲۶
| |

واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری مطرح کرد:

استقبال ایران از میانجیگری روسیه در مناقشه قره‌باغ

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با استقبال از میانجی‌گری روسیه میان آذربایجان و ارمنستان گفت: در صورتی که دو طرف درگیر مناقشه به قواعد بین‌المللی ازجمله تمامیت ارضی کشورها و حقوق شهروندی اتباع متعهد بمانند، مذاکرات و راه‌حل سیاسی می‌تواند به این بحران کهنه پایان دهد.

استقبال ایران از میانجیگری روسیه در مناقشه قره‌باغ
کد خبر: 444350
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۴:۳۲:۲۶

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اعلام موضع جمهوری اسلامی ایران درخصوص مناقشه قره‌باغ و استقبال از میانجی‌گری روسیه میان آذربایجان و ارمنستان اظهار کرد: در صورتی که دو طرف درگیر مناقشه به قواعد بین‌المللی ازجمله تمامیت ارضی کشورها و حقوق شهروندی اتباع متعهد بمانند، مذاکرات و راه‌حل سیاسی می‌تواند به این بحران کهنه پایان دهد.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏جمهوری اسلامی ایران از میانجی‌گری روسیه، میان آذربایجان و ارمنستان و پذیرش آتش‌بس از سوی طرفین در ‎مناقشه قره‌باغ استقبال می‌کند. ما همچنان به پایبندی دو کشور به مرزهای بین‌المللی و حفظ حقوق شهروندی همه اقشار تاکید داریم. ‏معتقدیم، در صورتی که دوطرف درگیر مناقشه به قواعد بین‌المللی ازجمله تمامیت ارضی کشورها و حقوق شهروندی اتباع متعهد بمانند، مذاکرات و راه‌حل سیاسی می‌تواند به این بحران کهنه پایان دهد. ضمن خرسندی از پایان جنگ، امیدواریم توافق به دست آمده برای آتش‌بس اجرایی گردد.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها