کد خبر: 444382
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۷:۳۵:۰۰
| |

دونالد ترامپ:

آمریکا را دوباره عظیم خواهیم کرد + عکس

ترامپ در اولین پیام خود در توییتی نوشت: «ما در حال پیشرفت بزرگی هستیم و نتایج هفته‌ آینده خواهد آمد. آمریکا را دوباره عظیم خواهیم کرد».

آمریکا را دوباره عظیم خواهیم کرد + عکس
کد خبر: 444382
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۷:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیام‌هایی در توئیتر گفته در انتخابات پیروز خواهد شد و نتایج انتخابات هفته آینده اعلام خواهد شد.

ترامپ در اولین پیام خود نوشت: «ما در حال پیشرفت بزرگی هستیم و نتایج هفته‌ آینده خواهد آمد. "آمریکا را دوباره عظیم خواهیم کرد"» (اشاره به شعار انتخاباتی امسال خود).

دونالد ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا به فاصله یک دقیقه بعد در پیامی دیگر نوشت: «ما پیروز خواهیم شد!»

توییت ترامپ

دونالد ترامپ در حالی این پیام‌های توئیتری را منتشر کرده که برخی رسانه‌های آمریکایی «جو بایدن»، نامزد دموکرات‌ها را به عنوان رئیس‌جمهور معرفی کرده‌اند و برخی از مقامات ارشد کشور‌های دیگر نیز به وی تبریک گفته‌اند.

ترامپ تاکنون نتایج انتخابات را نپذیرفته و با ادعای تقلب رقیب، شکایت‌هایی را در چند ایالت طرح کرده است.

از سوی دیگر برخی مقامات نزدیک به ترامپ از جمله «مایک پنس»، معاون او و «رودی جولیانی»، وکیل شخصی‌اش نیز در اظهاراتی گفته‌اند انتخابات هنوز به پایان نرسیده است.

پنس روز گذشته با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: «دونالد ترامپ،‌ رئیس‌جمهور هرگز مبارزه برای ما را متوقف نکرده و ما این مبارزه را تا زمانی که تمامی رأی‌های قانونی شمارش شود حفظ خواهیم کرد».

همچنین «ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا نیز در نامه‌ای به دادستان‌های فدرال و اف‌بی‌آی خواستار تحقیقات درباره «ادعاهای گسترده مطرح شده» درباره انتخابات ریاست جمهوری و تخلفات در رأی‌گیری شده است.

برخی از تحلیلگران نیز گفته‌اند ترامپ همچنان می‌تواند با متوسل شدن به دیوان عالی به پیروزی در انتخابات برسد.

منبع:‌ فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها