طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی با سطح آلایندگی یورو5 آغاز شد

مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از آغاز طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی با سطح آلایندگی یورو 5 خبر داد.

طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی با سطح آلایندگی یورو5 آغاز شد
کد خبر: 444548
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۱ ۱۳:۰۵:۳۰

اعتمادآنلاین| مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهارکرد: همانطور که وعده داده بودیم طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی با استاندار سطح آلایندگی یورو 5 در نیمه دوم آبان ماه کلید خورد.

وی افزود: طبق تفاهم با شرکت خودروساز 40 هزار دستگاه خودرو با استاندارد یورو5 جهت نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده تخصیص یافته است و امکان ثبت نام در طرح نقدی نوسازی برای مالکان تاکسی‌های فرسوده با مدت زمان محدود در سامانه نوسازی ناوگان(طرح ستاد) فراهم شده است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: در این طرح دو خودرو سمند EF7 و پژو 405 پایه گاز سوز پس از طی مراحل مربوط به شماره گذاری با کاربری تاکسی و استاندارد یورو 5 مجوزهای لازم را اخذ کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: خودروی سمند در حدود 118 میلیون تومان و پژو 405 در حدود 104 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور،ضامنی درباره ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان گفت: شهرداری‌های برخی از شهرها به موضوع ورود کرده‌ و تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت را فراهم کرده‌اند که این امر در افزایش میزان نوسازی مؤثر است. امیدواریم با مشارکت‌هایی که در حال انجام است تا پایان سال بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه به ویژه شرکت خودروساز عملکرد مناسبی در این بخش داشته باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها